Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gevraagd

    Dag allemaal,

    ik heb een klein vraagje. Er is mij gevraagd een folder te ontwerpen. De bedoeling is dat op de foto een boom staat waar een kind iets uit plukt. Omdat het in deze tijd van het jaar nogal moeilijk is om een boom te vinden waar bladeren aanhangen had ik alvast de foto van het kind gemaakt op een witte achtergrond, zodat ik het kind erna met photoshop bij de boom plaats. Nu ben ik in mijn persoonlijke collectie foto's gaan zoeken en u raadt het al, geen enkele foto te vinden. Nu is mijn vraag of er hier BD'ers zijn die toevallig een foto hebben van een boom (liefst fruitboom) zonder andere storende elementen. Het zou een half hoogstam moeten zijn. De resolutie liefst zo groot mogelijk. En natuurlijk nog de vraag of u er dan niets op tegen heeft dat ik de foto mag gebruiken. Indien u me kan helpen mag je de foto in zo een hoogst mogelijke resolutie doormailen naar gerry.jacques@pandora.be

    Hartelijk bedankt

    Goody
    Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

  • #2
    Re: Hulp gevraagd

    schopje naar boven
    Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

    Comment


    • #3
      Re: Hulp gevraagd

      Misschien even kijken op de sites van de stock-bureau's ?

      Mvg,
      TravelToy
      www.christian-bailleul.be | Blog

      Comment


      • #4
        Re: Hulp gevraagd

        Is het voor het ontwerp van de folder belangrijk dat het om een klassiek beeld gaat? Dwz een gewone zomerse appelboom bijv?
        Je zou anders kunnen werken met een kaal winterboompje waarin je zelf voorwerpen hangt die het kind eruit plukt.

        Comment


        • #5
          Re: Hulp gevraagd

          het zou een boom moeten zijn met bladeren aan maar niet in bloesem. De dingen die moeten geplukt worden worden erna zelf toegevoegd
          Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

          Comment


          • #6
            Re: Hulp gevraagd

            ben eens in mijn collectie gaan kijken maar alleen fruitbomen in de bloei
            dus met bloemekes

            Comment


            • #7
              Re: Hulp gevraagd

              Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
              Misschien even kijken op de sites van de stock-bureau's ?

              Mvg,
              TravelToy
              Inderdaad, zo kan je inschatten welke foto het best in je compositie past. Je can vaak zelfs vooraf een comp met watermerk downloaden om het te verifiëren. De prijs is altijd erg schappelijk en je gebruikt de foto legaal.
              Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

              Comment

              Working...
              X