PDA

Volledige versie bekijken : Zondag 27 Mei - Prosumerdag St-Truiden

FilMar
14 februari 2007, 21:41
Voila, volgens de resultaten van de enquete, en in samenspraak met enkele andere SD inrichters is de datum dus vastgelegd op 27 Mei 2007.

Zoals in het eerste draadje al uitgelegd is deze SD nu eens enkel toegankelijk voor Prosumers, waarbij 'Prosumers' wel ruim genomen word als alle toestellen die geen (D)SLR zijn.

Afspraak om 13.00 u op de Parking Veemarkt van St-Truiden. De rest van het programma word nog verder uitgewerkt en zal dan hier ook nog aangevuld worden.
Ik heb al één en ander uitgewerkt. In tegenstelling van wat ik eerst gezegd had komen we samen op de parking van het Begijnhof (geen paniek, die is schuin tegenover de Veemarkt) tegen 13.30 uur.
Ik heb een wandeling uitgestippeld van een 6-tal km en we eindigen in de afspanning t'Speelhof (http://www.speelhof.be/home.htm). Daar kunnen we alles laten bezinken en nog wat napraten en daar kunnen de hongerigen ook gespijsd worden (zie link voor menukaart).
In die zestal km zit er wat natuur en wat achitectuur ;)
Hier dan wat uitleg en een plannetje (http://www.ftkm.be/dl/Prosumerdag27mei2007.pdf)

Inschrijvingen kunnen al gebeuren (Nick, aantal pers, BD-lid moet zijn vzw-lid natuurlijk liefst direct met opgave lidnummer), graag met opgave of men 's avonds ook iets wenst te eten. Bij voldoende interesse hiervoor kan ik dan hiervoor ook al op voorhand iets zien af te spreken.

We hebben ook erkenning als 'officiele' BelgiumDigital SD dus is iedereen ook verzekerd (gratis voor vzw-leden, niet-vzw leden betalen 2€)
Verder kosten zijn eventueel nog 2€ (of 1€ als we met voldoende zijn(+15 pers)) om de Abdijtoren te kunnen beklimmen.

Inschrijvingen:

01. FilMar - BD0340BE - (1 of 2 pers) (Panasonic FZ30)
02. vanslycken - BD0687BE - (1x) + eten (Sony H1)
03. eric schroeven - BD0753BE - (1x) (Sony H1)
04. JV2e - BD0475BE - (1x) (Nikon Coolpix 8800)
05. Anita HSt-T - BD0847BE - (1x) (Canon Powershot 3S)
06. Lut - BD0286BE - (1x) (Canon Powershot) - Afgezegd
07. Marieke - BD445BE - (1x) (?) - Afgezegd
08. nete - BD0473BE - (2x) + eten (Panasonic FZ30)
09. Anny B - geen lid - (1x) + eten (Canon Powershot S3)
10. Sloefke - BD0308BE - (1x) + eten (Sony 828)
11. MrsMoe(iketreimeloe) - geen lid - (1x) + eten (Panasonic FZ30)
12. Ikkenie - geen lid - (1x) (Panasonic FZ30)
12b. :clown: Doedelzakje - geen lid - (1x) (Olympus UZ 500) Afgezegd
14. Hans78 - geen lid - (1x) + eten (nu Sony DSC-V3 / tegen dan Pana FZ50)
15. Vicky en Celle - BD0026BE - (2x) (Canon G6/Pana FZ50)
16. JeanP - BD0742BE - (1x) (Nikon Coolpix)
17. Ludo V. - BD0347BE - (2x) (Sony R1 +F828)
18. Geof - geen lid - (1x) + eten (zonder camera?) - Afgezegd
19. SallyPaparazzi - geen lid - (1x) (Sony P72) (zoekt vervoer)
20. Goody - geen lid - (1x) (Minolta Dimage 7i)
21. Benny20 - geen lid - (1x) (Nikon Coolpix 5700)
22. Geert_B - BD0723BE - (1 pers) (Canon G5)
23. Peeke - geen lid - (2x) + 2x eten (Fuji S5600, Minolta Dimage Z1)
24. Jackske - geen lid - (1x) +eten (Fuji-FinePix S9500)

tussenstand: 24 Pers (8 eters)
Panasonic 6x - Canon 4x - Nikon 3x - Sony 6x - Minolta 2x - Fuji 2x

vanslycken
14 februari 2007, 22:46
vanslycken op zijn eentje, lid, en véél honger.

eric schroeyen
15 februari 2007, 10:11
Eric schroeyen. alleen .lid .geen honger. Ik kom 99.9 % zeker

jv2e
15 februari 2007, 18:36
JV2e - 1X - BD0475BE Eten -weet ik niet - Coolpix 8800

Anita HSt-T
15 februari 2007, 18:46
Ik kom ook-geen vzw lid-geen honger:p

nete
15 februari 2007, 23:08
Nete + vrouwtje met FZ30 en Macro lens zal er zijn.
Eten OK
BD0473BE

freyake
16 februari 2007, 12:06
Ik zal moeten afhaken deze keer.
Ik ga al naar Damme op 20/5 en dan is het toch teveel om de week daarop naar St Truiden te komen. De datum liggen nogal kort op elkaar.
Sorry hoor.
freyake

Roland Cuypers
16 februari 2007, 14:54
Helaas ga ik er op 27 mei niet kunnen bij zijn.
Het is hier eerste communie.

Volgende keer misschien.

mvg,

Roland

FilMar
16 februari 2007, 18:51
@Roland: Die eerste communie gaat natuurlijk voor (Ik heb er ook een 2 weken eerder). Er komen wel nog gelegenheden. :G

@Freyake: Ik weet het het is een drukke meimaand, dan zien we elkaar heel waarschijnlijk in Damme ;) , normaal kom ik dan ook.

nabi
19 februari 2007, 09:33
27 mei kan tot mijn grote spijt niet voor mij.

Anny B
19 februari 2007, 18:54
Voila, volgens de resultaten van de enquete, en in samenspraak met enkele andere SD inrichters is de datum dus vastgelegd op 27 Mei 2007.

Zoals in het eerste draadje al uitgelegd is deze SD nu eens enkel toegankelijk voor Prosumers, waarbij 'Prosumers' wel ruim genomen word als alle toestellen die geen (D)SLR zijn.

Afspraak om 13.00 u op de Parking Veemarkt van St-Truiden. De rest van het programma word nog verder uitgewerkt en zal dan hier ook nog aangevuld worden.

Inschrijvingen kunnen al gebeuren (Nick, aantal pers, BD-lid moet zijn vzw-lid natuurlijk liefst direct met opgave lidnummer), graag met opgave of men 's avonds ook iets wenst te eten. Bij voldoende interesse hiervoor kan ik dan hiervoor ook al op voorhand iets zien af te spreken.

Inschrijvingen:

1. FilMar - BD0340BE - (1 of 2 pers) (Panasonic FZ30)
2. vanslycken (1x) + eten (Sony H1)
3. eric schroeven - vzw - (1x) (Sony H1)
4. JV2e - BD0475BE - (1x) (Nikon Coolpix 8800)
5. Anita HSt-T (1x) (Canon Powershot 3S)
6. Lut - BD0286BE - (1x) (Canon Powershot)
7. Marieke - vzw - (1x) (?)
8. nete - BD0473BE - (2x) + eten (Panasonic FZ30)
9. Anny B (2 pers.) + eten (Canon Powershot S3)

FilMar
20 februari 2007, 17:48
@nabi: spijtig, zal dan voor een andere keer zijn.

@Anny B: met ctrl+C en ctrl+V stond je er in geen tijd bij ;)

Anny B
21 februari 2007, 20:43
Mijn excuses Filmar ! :o

FilMar
21 februari 2007, 20:52
@Anny B: Waarom excuses:confused: Ik wou je gewoon 'bedanken' dat ik enkel copy en paste moest doen om je bij op het lijstje te zetten.:G

sloefke
23 februari 2007, 19:43
Sloefke BD0308BE ja:G
Zo zet er mij maar bij.
828

Fluppe1
24 februari 2007, 10:37
Jammer, ik keek er echt naar uit.
Datum past mij niet ( zit dan in het zuiden, hopelijk van het zonnetje te genieten:D )
Misschien bij een volgende gelegenheid hé.
Mvg,
Philippe.

FilMar
24 februari 2007, 13:29
Sloefke staat er ook bij ;)

@Fluppe1: Geniet maar van de zon in het zuiden, zolang je ons ook nog wat zon overlaat :D , er zullen zeker nog andere gelegenheden komen.

MrsMoe(iketreimeloe)
26 februari 2007, 15:10
Mag ik ook nog mee?
MrsMoe(iketreimeloe) - geen lid - 1 pers - met eten - Panasonic FZ30

Tot later!

FilMar
26 februari 2007, 17:59
Bijgevuld :)
Iedereen is nog altijd welkom, ik zet nog niet direct een inschrijvingsstop :p

ikkenie
28 februari 2007, 11:38
Graag wil ik mij ook inschrijven :

12. Ikkenie - geen lid - geen honger - FZ30 :love:

doedelzakje
28 februari 2007, 12:10
Als Ikkenie meegaat, ga ik ook mee

13 (oei) :clown: Doedelzakje - geen lid - geen honger - Olympus UZ 500

Groetjes

FilMar
28 februari 2007, 17:35
Jullie staan erbij, voor doedelzakje uit voorzorg de nummering wat aangepast:p

Hans78
1 maart 2007, 12:03
Heb mijn oog laten vallen op de Panasonic FZ50, waardoor ik me ook graag zou willen inschrijven. Toestel zou tegen zeker aangeschaft zijn, en zal er ook al wat mee gespeeld hebben.
Daarom dus: 14 - Hans78 - geen lid - nu Sony DSC-V3 / tegen dan Pana FZ50.
Superinitiatief !!

FilMar
1 maart 2007, 16:01
@Hans: Welkom, wordt toegevoegd ;) nog een vraagje, met of zonder eten?

Hans78
1 maart 2007, 21:20
@Hans: Welkom, wordt toegevoegd ;) nog een vraagje, met of zonder eten?

Sorry, vergeten te vermelden. Met natuurlijk... kwestie van mijn collega-BD'ers wat te leren kennen ;)

vanslycken
1 maart 2007, 21:25
Sorry, vergeten te vermelden. Met natuurlijk... kwestie van mijn collega-BD'ers wat te leren kennen ;)

bij het eten leer je ze zo niet kennen, dat is pas bij 't drinken :D

Vicky
3 maart 2007, 15:22
Filmar je mag ons er ook bij zetten ;)

Vicky en Celle - BD0026BE - niet eten - Canon G6

JeanP
9 maart 2007, 19:53
Graag deelname indien nog mogelijk. Eten weet ik nog niet doch is geen probleem. er is plaats genoeg op het Speelhof.

Mvg

Jean-Pierre

FilMar
10 maart 2007, 22:53
Je bent ingeschreven JeanP, als we ook mogen weten met welk toestel kan ik er dat ook bijzetten, kan interessant zijn voor anderen met hetzelfde toestel.

Ludo V.
10 maart 2007, 23:03
Filmar je mag mij en mijn echtgenote (ML) er ook bij zetten.
Sony RI en F828
Zonder eten, ivm ons lijn;)

Anita HSt-T
14 maart 2007, 10:33
Ben vanaf heden vzw-lid.Mijn nummer is BD0847BE.
Wil je dit aanpassen in de deelnemerslijst?
Dank u

JeanP
14 maart 2007, 21:00
Sorry lidnummer niet vermeld: BD0742BE
Tot 27 mei

vanslycken
14 maart 2007, 21:19
ik bleef ook nog mijn lidnummer schuldig: BD0687BE

tot dan!

FilMar
14 maart 2007, 21:37
Voila, de administratie even op orde gebracht :p

geof
26 maart 2007, 20:27
hallo ik zouw wel graag willen mee komen maar ik heb nog geen kamera

(mag ik mijn roofvogel's niet meenemen m mee te wandemlen gewoon)

en ik ben hier nieuw dus ik begrijp dat niet echt van die vzw enzo

als ik kom dan kom ik mee eten want ik gaa daar iedere dag eten s'midags als ik midagpauze heb (school naast speelhof)

gr geof;)

Marieke
28 maart 2007, 21:02
Filmar,
Spijtig genoeg kan ik die zondag niet aanwezig zijn, je mag mij (helaas!) schrappen van de lijst. Maar met deze beloof ik toch zeker aanwezig te zijn op de show van Renovat in het najaar want dat was de vorige keer het mooiste dat ik ooit gezien heb.
groetjes,
Marieke

FilMar
28 maart 2007, 21:27
@ Marieke: Spijtig maar helaas. Maar we zien elkaar zeker nog op een andere gelegenheid. En Renovat bezoeken moet je zeker doen :G :G

@geof: Zonder camera is het wel moeilijk foto's nemen, maar als je met roofvogels komt meewandelen hebben wij al zeker een onderwerp om te shooten. :green:
Wat moeten we ons voorstellen onder 'roofvogels'?
Als je hierboven de (bovenste) menu bekijkt zie je daar 'VZW', daar vind je alle info. In het kort komt het erop neer dat je, zoals jij nu, gratis kan registeren op het forum en dan tot (bijna) ales toegang hebt en ook kan deelnemen aan de meeste SD's. Je kan ook lid worden van de vzw (kost je 30,- €) waardoor je enkele extra voordelen hebt. Bij deelname aan een 'officiele' SD ben je dan bvb gratis verzekerd (voor de andere leden kost dat dan 2 € per SD)
Ik heb je al mee op de lijst gezet. Je ziet maar wat je doet.

geof
29 maart 2007, 19:15
ok danku;)

met roofvogel's moet je voorstellen dat ik een gier x slechtvalk heb en die op mijn hand houw

en mss neem ik ook mijn bengaalse oehoe mee

maar als ik mijn meisje wil meenemen he (die heeft een kerkuil) moet die dan ook 2€ betalen?? (ze is hier op dit forum niet lid)

gr geof;)

FilMar
29 maart 2007, 21:02
@geof: De vzw-leden (die 30 € betaald hebben) zijn gratis verzekerd tegen lichamelijke schade. Alle andere deelnemers kunnen ook genieten van die verzekering mits betaling van 2 € aan het begin van de SD( en aftekenen van de aanwezigheidslijst. De deelnemers die niet wensen te betalen, mogen ook deelnemen maar zijn dan niet verzekerd.
Zo heb ik het toch begrepen op de laatste Algemene vergadering. (Anders, Ludo, corrigeer mij :o )

Dus als jij en je vriendin willen meekomen en jullie willen genieten van de verzekering moeten jullie beide 2 € betalen.

Sallypaparazzi
31 maart 2007, 21:27
Iemand die dan toevallig via Stekene moet rijden?
Indien ik vervoer vind,ben ik geïnteresseerd!

FilMar
1 april 2007, 11:29
@Sallypaparazzi: Van harte welkom, mag ik ook weten met welk toestel?

Sallypaparazzi
1 april 2007, 15:22
sony powershot dsc-P72

geof
9 april 2007, 20:51
1000 x sorry maar die dag is de roofvogeltreffer in tilburg en daar wil ik zeker naartoe gaan sorry

sorry sorry sorry

gr geof

FilMar
9 april 2007, 22:49
Voila, Sallypaparazzi erbij en Geof er terug af :o

Administratie terug in orde ;)

Sallypaparazzi
10 april 2007, 12:03
Pas op:wel enkel als ik vervoer vind hé :green:

eric schroeyen
14 april 2007, 09:01
sorry ik heb ook mijn lidnummer vergeten bij deze : bd0753be
nogmaals sorry voor de late reactie :o

Goody
14 april 2007, 12:53
Mij mag je erbij tellen. Ik zal er samen met mijn Minolta Dimage 7i bijzijn. Zonder eten.

FilMar
14 april 2007, 18:40
Goody staat er ook bij :G

@Eric: Geen probleem hoor, Ludo had de lijst al eens bijgevuld.

Hopelijk hebben we dan ook zo'n schitterend weer als nu :G :G

Ook aan iedereen, kijk eens terug op de startpost, ik heb er nu ook het plannetje met wat uitleg erbij gezet (wel wat minder omvangrijk dan die van Dendermonde :o )

benny20
14 april 2007, 23:17
Mij mag je er ook bijzetten ,geen lid,niet eten en mijn toestel is een
NIkon Coolpix 5700

Bedankt

FilMar
14 april 2007, 23:28
U vraagt, wij draaien :p Lijst bijgewerkt:G

Graag gedaan,

Geert_B
17 april 2007, 21:48
Zet mij er ook maar bij :)

Geert_B - BD0723BE - (1 pers) (Canon G5 )

Eten? Weet ik nog niet maar zeker dorst, dus een frisse pint gaat er zeker in :D

Peeke
26 april 2007, 08:51
Hey,

Zoals in de andere post al aangegeven, jaja, ik kom ook, heel graag zelfs!

Peeke, geen lid, met eten, Fuji S5600
En ik breng nog iemand mee die een Minolta Dimage Z1 heeft, ook geen lid en ook met eten.

Ok? Niet te laat hoop ik?

Bedankt voor dit mooie initiatief!! :G
Peeke

FilMar
26 april 2007, 15:38
@Peeke: Het is nog niet te laat, jullie staan erbij. :G

doedelzakje
15 mei 2007, 10:23
Helaas moet ik afzeggen. :B

Zojuist vernomen dat ik, door werkomstandigheden, er helaas niet kan bijzijn.
Heel jammer, want ik keek er naar uit.:(
Hopelijk kan er nu iemand anders gelukkig gemaakt worden. Aan iedereen, maak er een leuke en toffe dag van :G

FilMar
15 mei 2007, 18:13
@doedelzakje: Spijtig maar helaas.

Ondertussen is er nog iets anders ook bijgekomen :mad: Nogthans onlangs nog nagevraagd of er die dag nog iets te doen was, en dat was niet het geval. En nu lees ik dit:

Dag van het Park: zondag 27 mei 2007
De laatste zondag van mei, 27 mei 2007, is het traditiegetrouw in Vlaanderen ‘Dag van het Park’, een organisatie van het Agentschap voor Natuur en Bos.

Sint-Truiden organiseert voor de 17e keer haar ‘Dag van het Park’. We willen bij deze gelegenheid dan ook het stadspark samen met het Speelhof extra in de kijker zetten.

Zoals elk jaar wordt er, bij de organisatie van de Dag van het Park, gewerkt rond een inhoudelijk thema. Dit jaar is het thema ‘bomen’, want een park zonder bomen is als een …

Er zijn verschillende activiteiten, van 14.00 uur tot 18.00 uur, waar je gratis aan kan deelnemen.
In de cafetaria van de veemarkt, omstreeks 15.00 uur, brengt theater Houtekop ‘Beertje Boris’.
In de rozentuin van het Speelhof kan je alles te weten komen over de rozen die daar staan. Een vakkenner kan je de kleinste details verklappen.
De veemarkt wordt omgetoverd tot een waar kinderparadijs. Er is een gocart parcours, skateboarden onder begeleiding, etc.
De bloemen- en plantenliefhebbers vinden eveneens hun gading op de veemarkt.

Op het park brengt het orkest ‘Sound of Music’ je in hogere sferen. Hier kan je tegelijkertijd ook genieten van een hapje en een drankje, verzorgd door het stedelijk feestcomité.
Voor de sportievelingen is er een petanquewedstrijd waar er zal gestreden worden voor de beker ‘Filip Moers’. Ook de kinderen kunnen hier hun hartje ophalen met springkastelen, een ballonenstand en een schminkstand.
Tevens staan er her en der verspreid over het park infostandjes van onder andere de Volkstuinen, compostmeesters,…
De school SYNTRA geeft je een demonstratie ‘boomverzorging’ waar toch ook een beetje acrobaatkunsten mee komen te kijken.
Dit jaar opnieuw vind je in het stadspark de levende standbeelden ‘Lysander de Wenself ‘ en ‘H. Conscience’. Elfen hebben magische krachten, dat is al eeuwen bewezen. Het zijn zeer lieve wezens met vleugels en puntoren. Lief, maar met een onstuimig karakter! Laat je niet verleiden door Lysander. Geniet van zijn magische krachten en doe een juiste wens!
H. Conscience is dan weer de belangrijkste vertegenwoordiger van de romantiek in Vlaanderen! ‘De leeuw van Vlaenderen’ is één van de populairste boeken van de Vlaamse Letterkunde.

Uiteraard ontbreekt het ook niet aan kunst die dag. De vereniging Kunst en Groen stelt in samenwerking met Houses of Communications en artborgloon tentoon in het stadspark, op het Speelhof en in het Kasteeldomein Terbiest. De deelnemende kunstenaars zijn: Jürgen Addiers, Arte Skol, Sara Bomans, Yilli, Jan Cox, Patrik De Wolf, Frank Delbeke, Zjuul Devens, Pierre Dujardin, Eddy Fontaine, Dirk Geerts, Diane Gielen, Jos Herck, Astrid Heylen, Ronny Houwaer, Dorine Hulshof, Jos Jacobs, Annelies Jaminon, Irene Judong, Arno Kuppens, Jos Kuppens, Dirk Lambrecht, Hedwig Luykx
Jos Peters, Raf Roeffaers & Fernand Withofs, Magina Sioulants, Frieda Sorber, Gerda Steegmans, Mark Swysen, Jan Vandromme, Piet Verheyden, Luk Vermeerbergen, Gerd Verschoor, Paula Willems, Gaston WuestenbergsWat ervoor zal zorgen dat er die dag wel wat meer volk zal rondlopen als initieel verwacht. Anderzijds hebben we ook wel wat extra onderwerpen om foto's van te nemen.
Hopelijk is het weer tegen dan terug wat van de partij, want ik heb wel niet echt een alternatief regenprogramma.

nabi
19 mei 2007, 16:02
Aangezien ik er niet bij kan zijn :(
(Ik ben in het buitenland)

een mooie zonnige leerrijke plezante interessante gezellige superprosumerdag :) :G :G

Tot na Pinksteren!

Jacky2
19 mei 2007, 16:43
juist uitnodiging gekregen: ik kom ook!

Anny B
20 mei 2007, 09:16
Filmar,
Mijn partner kan niet meekomen, daarom heb ik Jackske gevraagd of ze zin had om mee te komen; zo kom ik toch nog met twee.
groetjes,

FilMar
23 mei 2007, 19:42
@Anny B en Jackske: Welkom en fijn dat je het zo regelt:G. Nu had eentje meer of minder nu ook niet het grootste probleem geweest hoor. Ik veronderstel dat Jackske dus ook blijft eten? En mag ik weten welk toestel Jackske meebrengt ;).

@Iedereen: Hopelijk hebben we wat geluk met het weer, voorlopig ziet het er niet zo goed uit :o maar uit ervaring weten we dat 'ze hierboven' niet altijd goed luisteren naar onze weermannen/vrouwen:clown:.

@de eters: Ik heb plaats gereserveerd voor ons maar daar bepaald iedereen zelf maar wat hij of zij wil eten. De link naar de site van het speelhof staat op de eerste post dus kan iedereen al eens naar de menu gaan piepen ;).

Tot zondag

Jacky2
23 mei 2007, 22:24
Hey Filmar,

Fijn dat ik er nog bij kan. Natuurlijk mèt eten.
Mijn camera :Fuji-FinePix S9500

See Y'
Jacky

vanslycken
26 mei 2007, 16:13
't Zou toch nog kunnen dat mijn wederhelft meekomt, zou dat een organisatorisch probleem zijn of niet? Mogelijks brengt zij ook een compactje mee maar ik weet niet welk.

vanslycken
26 mei 2007, 16:39
wederhelft komt toch niet mee, heb net telefoontje gehad. Maar ik zal er zeker zijn! Batterijtjes liggen al op te laden!

Peeke
27 mei 2007, 08:20
We schrijven 27 mei 2007 09u18

het weer ziet er jammer genoeg niet goed uit, en de voorspellingen zijn nog slechter. Jammer. Mar we laten er ons niet door tegenhouden hé

Tot straks,
Peeke

Anita HSt-T
27 mei 2007, 09:33
Vanuit St-truiden; 10.30u het regent niet en het klaart al op!
Ben benieuwd om de mensen achter de namen te ontmoeten....
Tot straks...weer of geen weer

Vicky
27 mei 2007, 09:41
Vanuit St-truiden; 10.30u het regent niet en het klaart al op!
Ben benieuwd om de mensen achter de namen te ontmoeten....
Tot straks...weer of geen weer

'k Heb op de deelnemerslijst ook al wat namen aangekruist van mensen die ik niet ken en dit is nu de ideale gelegenheid om die te ontmoeten.
In Herentals is het zwaar bewolkt, geen zuchtje wind en eigenlijk niet zo koud, dus als ze het hier boven zou houden deze namiddag ben ik content :cool:

Geert_B
27 mei 2007, 10:05
Regen of geen regen, mijn allereerste SD en ik ben benieuwd straks wat het gaat worden ;)

Ze geven over het algemeen droog met af en toe wat nattigheid :B

sloefke
27 mei 2007, 10:20
Voorlopig hier geen regen, tot straks

FilMar
27 mei 2007, 11:00
Te St-Truiden heeft het ferm geregend vannacht maar voor het ogenblik is het droog, hopelijk kunnen we het zo houden:G. Is wel frisser als gisteren.

Juist nog de paardenprocessie gaan trekken te Kortenbos (mijn achtertuin:green:)
Even kaartje leegmaken en dan is alles klaar voor straks.

Vicky
27 mei 2007, 18:14
Wij zijn al thuis van een heel gezellig shooting :G :love: Filmar bedankt voor de puike organisatie en iedereen voor het gezellig samenzijn. Weer een paar nieuwe BD-ers ontmoet en 't waren er weer toffe. :cool:
Nu nog mijn fotokes bekijken. Tot later ;)

FilMar
27 mei 2007, 19:24
Helaba, hier al terug posten terwijl de rest nog rustig aan het tafel zit ('t was lekker:G).:clown::clown:

Ik heb mij in ieder geval ook geamuseerd en al beleef je een SD anders op het moment dat je hem zelf georganiseerd hebt ben ik ook zeer tevreden aangezien ik nog niets anders dat positieve reacties gekregen heb:G:G.
En het weer heeft zeker ook zijn beste beentje voorgezet.

Nu nog ons fotootjes bekijken en verwerken...
Ik zie ook al uit naar de albums van de rest

Anita HSt-T
27 mei 2007, 20:59
Héhé, ik heb het ondanks het knie-probleem toch gehaald!Heb nu wel wat moeten recupereren!Morgen eens goed uitrusten dan kan ik me met de fotookes bezighouden! Filmar,nog bedankt voor de organisatie! En aan alle anderen,tot ziens op één van de volgende SD's,want 't was voor herhaling vatbaar.:love:
En de Goden waren ons ook goedgezind,geen drupje regen en regelmatig een stralend zonnetje...:cool:

nete
27 mei 2007, 21:05
Ook terug thuis in Lochristi. Weeral een prettige ervaring rijker. Proficiat Filmar om ons de mooiste hoekjes van Sint-Truiden te helpen ontdekken.
En aan al de anderen: bedankt voor de gezelligheid en laat je in de toekomst niet afschrikken om ook aan andere SD's deel te nemen.

sloefke
27 mei 2007, 21:30
Zo ook net thuis, stefaan heeft mij nog wat opgehouden:D
Het was weer fijn om er bij te zijn.
Filmar het was :G :G
Ook weer wat nieuwe gezichten met een naam, eu of hoe moet ik dat zeggen:clown:
Tot een vlg.keer.

benny20
27 mei 2007, 21:58
Bedankt Filmar voor de goede organisatie,mijn eerste deelname is mij goed bevallen.
Het weer heeft daar een rol in gespeeld,maar zeker de fijne mensen die ik daar heb ontmoet en de goede sfeer.

Groetjes aan allen

vanslycken
27 mei 2007, 22:12
zo, ik veronderstel dat ik de laatste ben die thuis is, om één of andere reden draait het àltijd zo uit :clown:

't Was nog een plezant "digestiefke" en nu eens naar de fotokes zien... Alleszins bedankt FilMar en St-Truiden mag zich nog wel eens verwachten aan een bezoek van mij...

Peeke
27 mei 2007, 22:16
Hey,

CVke en Peeke zijn ook weer in Lommel aangekomen.
Het weer was goed, het gezelschap ... gezellig en het eten was nog beter :D

Filmar, bedankt voor de puike organisatie en het bij elkaar houden van de groep. Gelukkig is je eenmanszoektocht goed afgelopen ;)

De foto's van CVke zijn al uitgekozen, nu ze nog on-line zetten hé :p

Die van mij volgen ook nog wel ... denk ik :cool:

Greetz,
CVke en Peeke

Goody
27 mei 2007, 23:56
Ook van mij nog een kleine reactie. Het was zeer tof en zeker voor herhaling vatbaar. Nu de foto's nog online zien te krijgen. Alvast groetjes een iedereen en tot de volgende

Gerry

Jacky2
28 mei 2007, 07:29
Ook nog ff dag zeggen aan iedereen die erbij was zondag,'t was tof! :love:
We hadden geluk met 't weer,'t gezelschap èn de organisatie.
Bedankt FilMar : volgende keer ben ik zeker weer van de partij.

mvg,jacky

eric schroeyen
28 mei 2007, 09:06
ook voor mij was het de eerste keer . Eerst en vooral bedankt filmar .
En de andere hopelijk nog eens tot ziens, het was heel leuk :G

Geert_B
28 mei 2007, 09:11
Hallo allen,

Mijn allereerste SD is mij heel goed meegevallen :) :)
Het was een toffe bende en het is altijd tof een gezicht achter iemands nick te kunnen plakken. Gisteren tevens het bewijs gezien dat Sint-Truiden meer te bieden heeft dan enkel bloesems en fruit. Het is een mooie gezellige stad met mooie parken, pleinen en hier en daar mooie stadsarchitectuur.
Diegene die op het einde niet mee gaan eten zijn hebben iets gemist. Het was gezellig tafelen en mijne chateaubriand met championnekes was heel lekker hoor !! :D

Bedankt Filmar voor dit mooi initiatief en de puike organisatie ;) :G

Ik heb gisteren effe snel de foto´s bekeken, veel moet je daar niet van verwachten :o maar ik zal zo snel ik kan de beste ergens on-line zetten :)

Ludo V.
28 mei 2007, 09:51
Hela ik ben ook net thuis of beter gezegd uit mijn bed:green:

Filmar en alle andere BDers bedankt voor den toffe dag:G :G :G

FilMar
28 mei 2007, 09:59
zo, ik veronderstel dat ik de laatste ben die thuis is, om één of andere reden draait het àltijd zo uit :clown:

Blijkbaar niet alleen voor het thuiskomen :clown:

@Iedereen: Bedankt dat jullie er waren, en als jullie het leuk vonden is voor mij de dag zeker geslaagd.:love:
En, zoals nete al zei, voor diegenen met 'maar een prosumer', laat je zeker niet afschrikken voor de andere SD's, de sfeer is dezelfde.

MrsMoe(iketreimeloe)
28 mei 2007, 10:03
Dag iedereen,

Ook hier: bedankt Filmar!

Na een grondige selectie (jaja, de anderen waren nóg slechter :D ) hou ik nog een stuk of tien foto's over en heb ik me gewaagd aan twee posts: ik ben benieuwd...

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=162768

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=162771

Groetjes allemaal en tot nog eens, hé!

Nanske (a-k-a MrsMoe)

JeanP
28 mei 2007, 11:50
Hallo FilMaR
Bedankt voor de gezellige namiddag. Weer heel wat nieuwe leden leren kennen. Hoop dat het eten gesmaakt heeft, spijtig genoeg kon ik daarvoor niet blijven.
Misschien tot binnenkort.

vanslycken
28 mei 2007, 11:57
't Eten was lekker, het cognacske in besloten kring erna was nog beter :D

Zeg, als jullie geïnteresseerd zijn - ik heb het al eens vernoemd bij het eten:
Wim (purlut) heeft een zeer interessant programma'tje geschreven om de foto-albums van de verschillende deelnemers samen te voegen. Diegenen die hun foto's willen delen krijgen dan ook de foto's van de anderen (uiteraard geresized), zodat je van alle anderen kan zien wat zij ervan gebakken hebben.
Vroeger gebeurde dit dmv CD-roms maar nu heeft Wim een web-interface gemaakt om je afbeeldingen te uploaden. Als alle deelnemers dan klaar zijn dan wordt er een totaalbestand van gemaakt dat je kan downloaden.
Je kan met dit systeem zowel zoeken op onderwerp als op fotograaf.

Als er geïnteresseerden zijn, graag een pm of een berichtje hier, dan regel ik het wel met purlut.

sloefke
1 juni 2007, 21:38
Voor mij OK:G

't Eten was lekker, het cognacske in besloten kring erna was nog beter :D

Zeg, als jullie geïnteresseerd zijn - ik heb het al eens vernoemd bij het eten:
Wim (purlut) heeft een zeer interessant programma'tje geschreven om de foto-albums van de verschillende deelnemers samen te voegen. Diegenen die hun foto's willen delen krijgen dan ook de foto's van de anderen (uiteraard geresized), zodat je van alle anderen kan zien wat zij ervan gebakken hebben.
Vroeger gebeurde dit dmv CD-roms maar nu heeft Wim een web-interface gemaakt om je afbeeldingen te uploaden. Als alle deelnemers dan klaar zijn dan wordt er een totaalbestand van gemaakt dat je kan downloaden.
Je kan met dit systeem zowel zoeken op onderwerp als op fotograaf.

Als er geïnteresseerden zijn, graag een pm of een berichtje hier, dan regel ik het wel met purlut.

vanslycken
1 juni 2007, 22:45
ik heb nog maar een vrijwilliger of 4, wil de rest geen foto's delen?

FilMar
2 juni 2007, 10:23
STEFAAN, WAKKER WORDEN :clown: :D :green:
Ik zie hier toch al meer dan 20 topics met foto's van de prosumerdag :G

Of bedoel je echte albums?
Ikzelf ben wat aan het vechten met mijn site:o om mijn albums wat anders te laten tonen.
Mijn resultaten zij ook wat minder, ik zat meer met de organisatie in mijn hoofd (en het bijeenhouden van mijn kudde schapen :o )

Peeke
2 juni 2007, 13:14
ik heb nog maar een vrijwilliger of 4, wil de rest geen foto's delen?

Allen,

Ik heb Stefaan ook al laten weten dat ik daar wel interesse voor heb :G
Zeer mooi initiatief trouwens! Ik kan hier alleen maar een oproep doen om mee te doen

Deel jullie albums aub !! :D

Mijn album is intussen ook klaar en staat hier:
http://picasaweb.google.be/pwilleke/SDBelgiumDigitalStTruiden

Greetz,
Peeke

vanslycken
2 juni 2007, 17:28
Wel, de bedoeling is van de foto's nóg eens te gaan uploaden, maar dan naar Wim's site, die maakt er dan één overzicht van, dat enkel te downloaden is voor diegenen die foto's geüpload hebben ook. De foto's die jullie uploaden zijn dus niet online te zien, de bedoeling is eerder van ze op CD te zetten, dan heb je naderhand een mooi overzicht. Maar 't vraagt natuurlijk voor Wim wat werk, als ik nog een paar mensen heb die willen meedoen dan komt het in orde.

FilMar
2 juni 2007, 18:54
Oeps, sorry, ik dacht dat je het over de foto's hier had.