Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apache Ibn Sidi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apache Ibn Sidi

    Paar portretjes van pinto arabisch hengstje






    De eerste is spijtig overbelicht

  • #2
    Re: Apache Ibn Sidi

    Ongewone hoek waaruit je dit prachtdier brengt, maakt het hoofd ook wat donker en een tikkeltje "mat".(onscherp)
    'k zou een ander positie nemen, en goed gebruik maken van t vele licht dat je had. Maar laat zeker meer zien!

    Comment


    • #3
      Re: Apache Ibn Sidi

      Mee eens. Door je standpunt is er weinig van het hoofd te zien terwijl de achterhand bijna uitbrandt. Een ander oplossing was geweest spotmeting te gebruiken en dan uiteraard te focussen op het hoofd.
      Mooi dier, in de tweede foto zijn Arabisch bloed goed te merken aan de nek.
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Apache Ibn Sidi

        erg jammer van het te witte wit.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Apache Ibn Sidi

          Mooi dier. Alleen jammer dat ie bij foto 1 teweinig met z'n hoofd in beeld staat. Ook is 't wit daar uitgebrand. Op foto 2 is de belichting wel weer beter gelukt (en staat ie er ook qua houding mooier op!) maar mis ik wat scherpte.
          Misschien kun je 'm nog 'ns gaan fotograferen? Die arabieren zijn ook altijd chique om vrij te zien draven en galopperen in de wei of bak. Iemand meenemen die 'm opjaagt en shooten maar!

          Comment


          • #6
            Re: Apache Ibn Sidi

            Deze wordt binnenkort nog eens voor mijn lens gezet!! Mijn nieuwe lens (nikkor 70-200mm AF-S f2.8 VR) is besteld en hopelijk snel aanwezig in de winkel :-)

            Ik had wat portretten genomen omdat deze gebruikt ging worden voor mijn eerste druk op een kalender. Het is de eerste geworden... Deze is wel aangepast waardoor de overbelichting weg is (was zelfs een fout door bewerking denk ik)

            Dus binnenkort zeker meer foto's!! en hopelijk vele beter

            Comment


            • #7
              Re: Apache Ibn Sidi

              Geweldig mooi paard! Over het wit hebben we het al gehad.

              Maar ff voor Elsan, dit ras is te herkennen aan de neus en de punt oren.

              Comment

              Working...
              X