Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garantiekaart Canon G2???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Garantiekaart Canon G2???

    Hallo,

    Waar kan ik die garantiekaart vinden? Volgens de leverancier zou hij is de handleiding moeten zitten een kaart die je er min of meer moet uitscheuren ofzo?

    Ik kan tot nu toe niets vinden...

    Iemand een ideetje?
    Met vriendelijke groeten,
    Ronald
    www.konings.biz

  • #2
    Bij mijn G3 is dat een dun boekje. Bij mijn nederlandse handleiding bestelling bij Canon Belgie kreeg ik nog een 2de garantiebewijs. Je zou kunnen informeren bij Canon als je camera van Europa is en zoja een garantiebewijs vragen.
    Groetjes,

    Comment


    • #3
      problemen ronald?
      Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

      Comment


      • #4
        Oei, en weet de winkelier dit niet?
        Moet hij de datum niet op deze kaart invullen en z'n stempel erop zetten?

        Comment


        • #5
          Originally posted by mic
          Oei, en weet de winkelier dit niet?
          Moet hij de datum niet op deze kaart invullen en z'n stempel erop zetten?
          Neen dat hoeft niet hoor, als er een garantiekaart bij zit is dat voldoende, daarmee kan je in principe elke winkel binnenstappen die met Canon werkt.

          greetz
          My Flickr

          Comment


          • #6
            Neen dat hoeft niet hoor, als er een garantiekaart bij zit is dat voldoende, daarmee kan je in principe elke winkel binnenstappen die met Canon werkt.

            Hmmmm en dan kun je de komende 5 jaar altijd garantie claimen, immers je kunt steeds zeggen dat je de camera pas geleden gekocht hebt. Nee hoor je moet firmastempel en aankoopdatum hebben ingevuld (ook omvragen desnoods) gekombineerd met aankoopbon is dat je garantie.
            "elk voordeel heb z'n nadeel" http://www.pbase.com/johan2084/japan_2003

            Comment


            • #7
              Ik heb die garantiekaart ondertussen gevonden en mijn defecte lader is al terug gestuurd. Nu maar hopen op snelle een andere/nieuwe lader and dat het niet zo horror verhaal wordt als bij Tinne.
              Met vriendelijke groeten,
              Ronald
              www.konings.biz

              Comment

              Working...
              X