Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

droog ijs / fog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • droog ijs / fog

    Ik doe binnenkort een photoshoot op locatie en ben er over aan het denken om een rookmachine te huren. Dit om "mist" te creeëren, niet om de zaal vol te spuiten met rook, want dan kan ik toch geen foto's meer nemen ...

    Het toestel dat ik nodig heb is een zogenaamde "fogger".

    Ik maak me echter wat zorgen over de "properheid" van dit toestel. Heeft iemand er al ervaring mee? Ik moet de locatie in perfecte staat terug afleveren, dus ik kan het me niet veroorloven om een vuile vloer te hebben nadat ik dit heb gebruikt.

    Ik heb al iemand gevonden waar ik dit kan huren, maar als er nog iemand een bedrijf weet dat dit verhuurt in de buurt van Brussel, dan is dat welkom.
    http://www.dennisclaes.be

  • #2
    Re: droog ijs / fog

    Het toestel kan plaatselijk wat gladheid op de vloer veroorzaken, maar de vloeistof is makkelijk op te dweilen en laat geen sporen na.
    www.kdfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: droog ijs / fog

      ok, bedankt
      http://www.dennisclaes.be

      Comment


      • #4
        Re: droog ijs / fog

        Bedoel je een rookmachine, of rook via droog ijs, dat is verschillend he! Let zeker op met droog ijs, dat is niet zonder gevaar. En sommige producten voor in rookmachines evenmin. Informeer je dus eerst goed.

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: droog ijs / fog

          De "mist" bij droog ijs is volgens mij gewoon waterdamp, dat door de koude CO2 al vliegend condenseert tot waterdruppeltjes en dat dus wanneer het gezakt is een natte vloer veroorzaakt.

          'k Heb vroeger nog met droog ijs gespeeld, uwe vloer wordt deftig nat.

          Maar als dat onder een bepaalde hoogte blijft gaat je toestel daar niet veel last van hebben.

          Dave
          pixelpusher

          Comment

          Working...
          X