Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

twijfel geval

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • twijfel geval

    Hey ,

    Ik zou binnekort een lichtsterke lens willen bij kopen maar ben aan het twijfelen geslagen .
    Heb momenteel een bigma en een 70-300 Apo nu zou ik eerst gedacht hebben om mijn 70-300 mm te verkopen en een sigma 50-150 aan te schaffen zodat ik mijn bigma niet altijd moet meesleuren als ik een hele dag ermee op stap ben .

    En dit zou ook een goede lens geweest zijn als portret fotografie maar nu twijfel ik om mijn sigma 70-300 te houden en toch juist te kiezen om de nieuwe enkel als portret te gebruiken .
    tussen deze lenzen twijfel ik dus :
    sigma 28-70 f2.8
    Tamron 28-75 f2.8
    of dan toch maar voor de 50-150 f2.8 gaan ? En 70-300 mm van de hand te doen.

    Welke raden jullie me aan ?

    Grtz
    Canon 350D ** Tamron 17-50 2.8 **Tamron 28-75mm 2.8**50 mm1.8** Sigma 70-300 mm APO** Sigma 50-500mm ** 430 EX**

  • #2
    Re: twijfel geval

    De Tamron 28-75 f2.8 is een ideale portretlens, daar moet je dus eigenlijk niet aan twijfelen.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: twijfel geval

      Mee eens.
      28-75 voor portret, en de kitlens en 70-300 houden voor de wandeling waarbij je niet teveel gewicht mee wil.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment

      Working...
      X