Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Discussie Foto's beveiligen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Discussie Foto's beveiligen

    Goed ik heb ook eens een poging gewaagd... Probeer deze foto even te kopieren en even erges online te zetten en hieronder terug te linken. De foto vind je hier:



    Voor mensen die graag met rechtermuisknop werken heb ik deze versie, is dezelfde als de eerste maar dan met righmousbutton enabled



    Is dit al een beetje een deftige beveiliging?

    Groetjes,
    Lexieke

    Edit: voor diegene die het vinden: dit is nog _niet_ het hoogste level van beveiliging, dit is slechts de 1ste versie...

    Edit2: laat ook weten als het je _niet_ gelukt is aub
    .:www.shadowarts.be:.

  • #2
    Help! Het lukt me niet

    Ik vraag me toch wel af hoe je dit hebt gedaan...

    Comment


    • #3
      Godspeed You, Black Emperor!

      Comment


      • #4
        easy... screenshotje maken!
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #5
          Heb je het getest yannick? Geloof me bij versie 1 lukt screenshot dus niet... bij 99% van de gevallen... en inderdaad Toolshed je bent erin geslaagd... ik ondertussen ook... spijtig genoeg... maar ik vind het toch al een deftige beveiliging voor de "gewone" gebruiker... maar als je echt wil kan je er dus wel nog aan... Hoe heb jij het gedaan Toolshed? En met index of index2?

          Groetjes,
          Lexieke

          Edit: Toolshed mail je het even door hoe je het deed ipv hier te zetten? Dan kan ik misschien verder werken eraan... ben benieuwd of de rest er ook in slaagt....
          .:www.shadowarts.be:.

          Comment


          • #6
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              DirtyHarry71 zelfde vraag... kan je het even mailen hoe je het gedaan hebt en met index of index2? Bedankt al,

              groetjes,
              Lexieke
              .:www.shadowarts.be:.

              Comment


              • #8
                bij mij werkte een screenshot toch niet hoor

                Comment


                • #9
                  screenshot werkt bij mij wel hoor.. zowel bij de eerste als bij de tweede, ik maak mijn screenshots wel in CaptureNPrint ipv op de standaard wijze.
                  Als je me niet wil geloven zet ik de screenshot ff online (uncut), als u me wel wil geloven dan is dat makkelijker voor mij, dan moet ik de moeite ni doen van in te loggen op m'n webspace
                  Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                  Comment


                  • #10
                    Nice try lexieke, mij is het ook gelukt, gewoon via een fotoprogramma -> screencapture

                    Welk proggie hebt ge gebruikt? Html-guardian? Forthtech Image Splitter v.2.1 ?
                    Tiggy - Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Moet je niet online zetten... dat was idd de manier....

                      en Tiggy: Bingo maar dan ook nog een extra scriptje er nog eens bij... Hoe raadt je het?

                      Groetjes,
                      Lexieke
                      .:www.shadowarts.be:.

                      Comment


                      • #12
                        kheb ze niet allemaal gedaan...












                        Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
                        Olympus E-PL2 + 14-150.

                        Comment


                        • #13
                          Das dus ook een mogelijkheid maar moet je wel weten dat ik eigenlijk de foto in een paar duizend stukjes had gesneden... stond al mooi online enzo maar dat wou ik je niet niet aandoen ;-) Maar dit is dus geen goede oploss... tenzij je van puzzelen van een paar honderd of meer stukjes houdt Toch goeie poging


                          Groetjes,
                          Lexieke
                          .:www.shadowarts.be:.

                          Comment


                          • #14
                            De eenvoudigste manier is om gewoon een screenshot te maken.
                            Een andere manier is de source openen, het stukje javascript eruit knippen en door een javascript evaluator halen, dan krijg je al snel te zien waar de originele bestanden staan (pictures/Kopie van testjebx-x.gif). Die kan je dan binnenhalen (al dan niet geautomatiseerd, met een download manager bv) en met een programma snel terug aan elkaar plakken. En zo zullen er nog wel manieren zijn

                            Comment


                            • #15
                              BESTE manier om foto's te beveiligen !

                              geweldig ! echt waar,

                              mijn IE5 crashte elke keer, twee keer op index1, derde keer op index2

                              ik zie de foto dus een fractie van een seconde, alvorens een error verschijnt en ik verplicht ben af te sluiten.

                              echt, schitterend

                              (dit is ironie hé mannen, maar helaas wel echt waar)
                              ToM.___ //Fuji s602.
                              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                              It goes to 11 you know? 1 louder.

                              Comment

                              Working...
                              X