Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leermeesters fotografie gezocht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leermeesters fotografie gezocht!

    Hallo,

    Als voorbereiding op mijn studie fotografie komend schooljaar zou ik graag in de leer gaan bij enkele fotografen om te zien hoe het werk in het echt gaat. Ik zou jou, als fotograaf, een dagje willen volgen en assisteren.
    Vermits ik graag reclamefotografie wil doen zoek ik vooral fotografen in dat gebied. Maar kwestie van ruimdenkend te blijven wil ik ook zeer graag meegaan met fotografen in elk genre.
    Dat wil zeggen:
    - Studio/portret
    - Pers
    - Productfotografie
    - Architectuur
    - Natuur
    - Elk ander dat ik vergeet

    Ik ben niet enkel op zoek naar professionele fotografen maar iedereen die op een bepaald onderdeel toch wel uitblinkt, ook al is dat in een zelfgemaakte studio op je zolder...

    Ik woon in Temse (Oost-Vlaanderen), dus ik zoek bij voorkeur fotografen in de regio Oost-Vlaanderen. Maar met het openbaar vervoer kom ik ook ver...

    In oktober ben ik gestopt met mijn studies aan de hogeschool, de tijd tussen nu en het komend schooljaar tracht ik in te vullen met interimjobs maar ik zit dus vaak zonder. Deze leegte wil ik hiermee dan ook nuttig gebruiken. Ik kan tijdens de week, ‘s avonds of in het weekend.
    Indien u er geen problemen mee heeft dat ik een dagje met je meeloop, stuur me dan a.u.b. een privébericht met hierbij een voorgestelde datum. Ik zal je dan spoedig contacteren.

    Wat wil ik hiermee bereiken?
    Ik wil graag elke kijk op de fotografie leren. Iedere fotograaf gaat anders te werk, en van iedere fotograaf wil ik zijn kijk op de zaken weten.
    Ik wil weten hoe alles in de praktijk verloopt.
    Uiteraard technische aspecten zoals lichtmeting, compositie, uitwerking, belichting,...

    Aarzel a.u.b. niet om contact met me op te nemen.
    Bedankt bij voorbaat,

    mvg,
    Rulan
Working...
X