Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sigma 12-24

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sigma 12-24

    Help,

    Voor een vrij specifieke opdracht heb ik dringend een breedhoeklens nodig, ik dacht aan de sigma 12-24 voor een canon (heb een 5D), maar blijkt nu dat die lens nergens nog te verkrijgen is (zonder er schandalig veel voor te betalen, ik weet een plaats waar ze eentje hebben, maar vragen 880 euro !!!).

    Iemand die een plaats weet waar ze mogelijk nog eentje hebben of mensen die een goed alternatief weten voor op mijn 5D, want ik sta best open voor andere merken en voorstellen.

    groetjes

    jocca

  • #2
    Re: sigma 12-24

    Mij lijkt de Tokina 12-24 f4 wel iets...
    Naar 't schijnt is die heel goed. Ik kan (nog) niet uit eigen ervaring spreken, want ik ben er nl. zelf naar op zoek.

    Comment


    • #3
      Re: sigma 12-24

      5D is een full frame, en die Tokina is een APS-C lens. Dat is dus geen optie...

      Comment


      • #4
        Re: sigma 12-24

        Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
        5D is een full frame, en die Tokina is een APS-C lens. Dat is dus geen optie...
        Even over 't hoofd gezien...

        Comment


        • #5
          Re: sigma 12-24

          Hier op voorraad tegen de normale prijs :
          http://www.digitalstreet.nl/product_...2hcsl39v6vrdi4

          Met deze winkel heb ik al gewerkt. Heel betrouwbaar, snelle levering, en, indien nodig, correcte terugbetaling, ruil of herstelling bij problemen.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Re: sigma 12-24

            Hey jocca,

            Van waar ben je?
            Ik ben uit de noorderkempen en ik heb een Sigma 12-24.
            Hij is wel niet te koop maar mss kan ik je wel uit de nood helpen.

            Groeten Geert
            BD0316BE
            Canon

            Comment


            • #7
              Re: sigma 12-24

              hallo,

              Allen dank voor de reacties, ik heb ondertussen wat zitten rondbellen en ik ga maandag naar putte bij geheugenkaart om ene, die heeft ze nog op stock en tegen een normale prijs.
              Het is een eindje rijden (vanuit Gent), maar ik heb het ervoor over.
              Khoop dat het een goede keuze is, want ik zal al een tijdje te twijfelen om hem aan te kopen.

              groeten

              jocca

              Comment


              • #8
                Re: sigma 12-24

                EDIT MOD : Aangezien dit topic eerder gaat over het zoeken naar een lens en niet echt om informatie over een lens, werd dit topic verplaatst naar een gepaster forum
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment

                Working...
                X