Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

betrouwbare webwinkels USA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • betrouwbare webwinkels USA

    Heeft iemand ervaring met een webwinkel in de usa?
    Mijn zus woont daar nu, dus kan een lens meebrengen wanneer ze op bezoek komt, zonder dat ik invoerkosten riskeer.
    Maar ik heb geen idee welke de betrouwbare winkels zijn daar... Heb gezocht met de zoek-functie, maar zoveel is daar niet uitgekomen: alleen B&H wordt vaak genoemd, maar er moeten er toch nog andere zijn die ook betrouwbaar zijn?
    Iemand die me kan helpen?
    The future belongs to those who believe in the power of their dreams

  • #2
    Re: betrouwbare webwinkels USA

    B&H is de beste, gevolgd door Adorama. User reviews van de meeste camera shops zijn hier te vinden.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: betrouwbare webwinkels USA

      Indien je beslist hebt materiaal uit de USA hier in te voeren is B&H inderdaad top !
      Niet vergeten : hun waarborgen gelden alleen voor USA. Je kan, afhankelijk van het bedrag en materiaaltype van aankoop, bijbetalen voor een internationale garantie. Dit wordt niet standaard vermeld ! 'T is maar dat je het weet en geen overhaaste beslissingen neemt.

      Mvg, Quattra

      Comment


      • #4
        Re: betrouwbare webwinkels USA

        Deze is ook OK :
        http://www.sigma4less.com
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Re: betrouwbare webwinkels USA

          Oorspronkelijk geplaatst door Naehatje Bekijk bericht
          ...knip...Mijn zus woont daar nu, dus kan een lens meebrengen wanneer ze op bezoek komt, zonder dat ik invoerkosten riskeer ...knip...
          heu, leg mij eens uit waarom jij geen invoerkosten riskeert??
          OK, jij niet, maar je zus wel he...

          erik
          erik, Nikon materiaal

          'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

          Comment


          • #6
            Re: betrouwbare webwinkels USA

            Als zusje de bon bij binnenkomst kan overleggen en aantoont dat ze in de USA woont is er dacht ik niet echt een probleem...

            Comment


            • #7
              Re: betrouwbare webwinkels USA

              Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
              heu, leg mij eens uit waarom jij geen invoerkosten riskeert??
              OK, jij niet, maar je zus wel he...

              erik
              Euhm, zij komt ier dan toch gewoon op vakantie want ze gaat nadien dus terug naar ginder. Zie k da nu totaal verkeerd da ze dan niets moet betalen? Is toch t zelfde als da wij naar ergens op vakantie gaan?
              The future belongs to those who believe in the power of their dreams

              Comment


              • #8
                Re: betrouwbare webwinkels USA

                EDIT MOD : aangezien dit onderwerp niet specifiek over objectieven gaat, is dit topic verplaatst naar een gepaster forum.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: betrouwbare webwinkels USA

                  Een kennis van mij is bezig aan een post-doctoraat in de VS. Zijn ouders waren op bezoek gekomen en brachten een laptop mee naar België, gekocht door mijn vriend voor iemand anders. In Zaventem vroeg de douane om de laptop even aan te zetten. Zijn ouders kennen dus geen jotta van computers... Daar ging het financiële voordeel.

                  Iemand anders had een lens gekocht voor zijn DSLR in Hong Kong, en nog eentje op bestelling meegebracht voor een kameraad. De douane vroeg hem om al de lenzen die hij bij zich had op zijn camera te passen. Zijn vriend had blijkbaar een ander merk, want de lens paste niet.

                  Mijzelf hebben ze nog nooit tegengehouden op de luchthaven voor controle, maar ik probeer mijn vluchten zodanig te kiezen dat het risico verkleind wordt (heel vroeg of laat op de dag en in de weekends). Ik ben nog maar een keer ergens in de namiddag aangekomen op Zaventem, en toen was er juist een vlucht uit (Subsahara) Afrika aangekomen. De douane had het veel te druk.

                  Ik denk dat je wel echt pech moet hebben om er tussenuit gepikt te worden, maar het kan wel gebeuren. Het is misschien beter hier rekening mee te houden zodat het achteraf niet te hard tegenvalt. Wat je ook kan doen is vragen aan de locale verkopers om ondergewaardeerde bonnetjes te maken.
                  :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

                  Comment

                  Working...
                  X