Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's laten afdrukken op 15 x 10 cm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's laten afdrukken op 15 x 10 cm

    tot nu toe nog nooit digitale foto's laten afdrukken ...ik ben van plan dit nu via foto.com te doen . Wat ik me blijf afvragen ondanks de vele dienaangaande verschenen items : bij m'n vele bewerkte (mbv PS c2) en ingescande(dias) zit ik momenteel op het reeds gecropte 15 x 10 formaat met waarden varieerende van 150 tot 750 px/inch ...
    Mag ik deze foto's op deze manier gewoon versturen naar www.foto.com
    of
    ga ik op deze manier veel kwaliteit verliezen ? Wat gebeurt er bij foto.com
    met waarden onder de 300pxi , en met waarden boven de 300pxi ???????

  • #2
    Re: foto's laten afdrukken op 15 x 10 cm

    Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: foto's laten afdrukken op 15 x 10 cm

      als je je afbeeldingen doorstuurt komt er een indicatie bij te staan, groen = voldoende voor alle formaten, oranje = enkel voor kleine formaten, rood = helemaal onvoldoende.
      Als je "snel doorsturen" kiest worden de foto's al een beetje gecompresseerd waar nodig vóór het doorsturen, dat gaat wat sneller.
      Ik laat alles afdrukken bij foto.com - 't zijn wel meestal "maar" vakantie- en landschapsfoto's, meestal op 10x17, en ik ben zeer tevreden voor de prijs die ik betaal...

      Comment


      • #4
        Re: foto's laten afdrukken op 15 x 10 cm

        Ik ben ook een tevreden foto.com gebruiker.
        voor dat geld kan je echt niet sukkelen hoor !

        1 maal is het fout gelopen en toen waren mijn foto's er na een week nog niet.
        ze hebben toen netjes mijn geld teruggestort, hun excuses aangeboden en gevraagd om de foto's opnieuw door te sturen.

        G
        As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
        like.no.other

        Comment


        • #5
          Re: foto's laten afdrukken op 15 x 10 cm

          Eveneens zeer tevreden over foto.com

          Ik zou niet twijfelen. Snel en correct.

          Mvg, Quattra

          Comment

          Working...
          X