Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paar Cargo's op EBBR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paar Cargo's op EBBR

    Enkele van de grootste vliegtuigen die je op Zaventem ziet. En eindelijk nog eens een mooi zonnige winterdag.






    En net voor de zon onderging.

  • #2
    Re: Paar Cargo's op EBBR

    drie maal knap geschoten hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Paar Cargo's op EBBR

      Nummer 2 is de beste imo

      Jij stond blijkbaar dichter bij 07L dan wij zaterdag Ik heb de take-offs op 07R gekozen.

      Comment


      • #4
        Re: Paar Cargo's op EBBR

        Oorspronkelijk geplaatst door Devon Rex Bekijk bericht
        Nummer 2 is de beste imo

        Jij stond blijkbaar dichter bij 07L dan wij zaterdag Ik heb de take-offs op 07R gekozen.
        25L & 25R zeker?


        Schitterende foto's in ieder geval, als ik bij de 25L of 25R sta zie ik ze alleen maar naar beneden komen ipv opstijgen. Waaide er een andere wind ofzo? Of zijn er nieuwe regels invoege?

        Comment


        • #5
          Re: Paar Cargo's op EBBR

          Oorspronkelijk geplaatst door snarfie Bekijk bericht
          25L & 25R zeker??
          Nee, 07L. Op zich is dit dezelfde piste dan 25R, maar bij gebruik in omgekeerde richting spreekt men van 07L. De cijfers staan voor de richting waarin de piste georiënteerd is. 25 wil zeggen georiënteerd op 250° (bijna westelijk dus)


          Oorspronkelijk geplaatst door snarfie Bekijk bericht
          Schitterende foto's in ieder geval
          Dank u

          Oorspronkelijk geplaatst door snarfie Bekijk bericht
          als ik bij de 25L of 25R sta zie ik ze alleen maar naar beneden komen ipv opstijgen. Waaide er een andere wind ofzo? Of zijn er nieuwe regels invoege?
          Meestal worden de 25L of 25R gebruikt voor landingen, maar sporadisch gebruikt men de 07L en 07R om op te stijgen. Voor de cargo's moet je dan op 07L zijn. Ik weet het niet meer exact, maar ik dacht dat er zaterdag 3 feb een noord-noordoosten wind stond.

          Comment


          • #6
            Re: Paar Cargo's op EBBR

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
            Nee, 07L. Op zich is dit dezelfde piste dan 25R, maar bij gebruik in omgekeerde richting spreekt men van 07L. De cijfers staan voor de richting waarin de piste georiënteerd is. 25 wil zeggen georiënteerd op 250° (bijna westelijk dus)

            'k had het kunnen weten.... al heel wat uurtjes flight simulator gedaan.... tss.. en dan zo stom iets... 'k zal nooit piloot worden.

            bedankt voor de uitleg.

            Comment

            Working...
            X