Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewoon een complimentje voor Vicky

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gewoon een complimentje voor Vicky

    Vicky, ik wou je hierbij gewoon maar eens een dikke proficiat wensen met je foto's. Ik heb nu al twee maal de volledige reeks over Santorini (op je eigen website) bekeken en ik krijg er geen genoeg van. Het zijn stuk voor juweeltjes, dus ...
    Hoe krijg je trouwens telkens die diepe kleur in die foto's ?

  • #2
    Re: Gewoon een complimentje voor Vicky

    Idd hele mooie heldere kleuren! Complimenten ook van mijn kant.
    Groetjes, Damiaan.
    Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

    Comment


    • #3
      Re: Gewoon een complimentje voor Vicky

      Ja hoor, ik sluit mij met plezier aan. Ik ben ook fan en ik kan ook mateloos genieten van haar website.

      Comment


      • #4
        Re: Gewoon een complimentje voor Vicky

        Bedankt kdm, damsoft en Kade

        @ kdm: De diepe kleuren in mijn foto's krijg ik door een pola-filter. Die filter gebruik ik altijd bij felle zon (zoals in Santorini) en zeker bij een blauwe lucht met witte wolkjes dan is het blauw nog dieper en het wit van de wolken komt daardoor beter uit. Het is soms wat draaien en zoeken voor de juiste stand van de filter voor je de foto neemt maar het is zeker de moeite waard als je nadien de foto's ziet.
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: Gewoon een complimentje voor Vicky

          Awel, da's waar.. ik wou dat ik ook zo foto's kon maken, zoals Vicky.
          Als ik naar die kalender kijk, die hier voor me staat, met de foto's van Vicky op...
          Knap zeg, vooral die van deze maand februari, met die pinnekesdraad (prikkeldraad voor de Nederlanders) in de dauw... mooi zeg.
          Ik had al gedacht ook een Canon G6 te kopen zoals Vicky... maar ik denk dat het de man/vrouw achter 't toestel is die de foto maakt...

          Comment


          • #6
            Re: Gewoon een complimentje voor Vicky

            dan wil ik hier ook niet achter blijven met de complimenten
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Gewoon een complimentje voor Vicky

              Al haar reeksen zijn prachtig, maar vooral Santorini en Algarve zijn buitengewoon. Ook de reeks over het kasteel van Vorselaar is prachtig.

              Proficiat.

              Joćo

              Comment


              • #8
                Re: Gewoon een complimentje voor Vicky

                Bedankt Mic, Nico en Joćo
                Heel fijn dat jullie mijn foto's goed vinden
                Groetjes Vicky

                Comment


                • #9
                  Re: Gewoon een complimentje voor Vicky

                  Goed vinden ???? Meestal briljant ja, vooral van uw compo's ben ik jaloers.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gewoon een complimentje voor Vicky

                    Toen ik enkele jaren geleden op BelgiumDigital kwam aanstruinen, sprongen de foto's van Vicky me al meteen in het oog. Sindsdien kijk ik er ook wat doelbewuster naar uit. Vaak wordt ik alleen maar stil bij de beelden en kom ik er zelfs niet toe om mijn bewondering onder woorden te brengen. Vicky is sindsdien zowat het toonbeeld dat niet het fototoestel maar de persoon erachter de foto's maakt. Ik ben het volledig met jullie eens.
                    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                    Comment

                    Working...
                    X