Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji service

    Herinner jullie: Fuji service posting op 7th November 2006, 12:45 van mezelf.

    Mijn E550 is binnengedaan op 15 september 2006 voor verwijdering vlekje en stofje op ccd. Vandaag, 2 feb 2007 heb ik het mogen ophalen, en het lijkt in orde te zijn. Het is exact 4,5 MAANDEN in herstelling geweest, volgens mij een absoluut record!
    Al is Fuji het laatste merk op aarde, al houden ze een geweer tegen mijn hoofd, al heeft Fuji de beste ccd's en al krijg ik het toestel bijna gratis, ik sterf liever dan nog ooit iets van Fuji te kopen.
    En toch is het een heel goed toestelletje..... maar de service in Belgïe....

    Groetjes, en vergeet niet je slechtste service-ervaring te posten. Voorlopig beschouw ik mezelf als record-houder
    http://users.telenet.be/patric/

  • #2
    Re: Fuji service

    ik heb al gevallen gehoord van canon en nikon waarbij het toestel ook meerdere maanden weg was voor herstelling
    dus ik denk niet jij met je fuji een alleenstaand geval bent

    Comment


    • #3
      Re: Fuji service

      Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
      ik heb al gevallen gehoord van canon en nikon waarbij het toestel ook meerdere maanden weg was voor herstelling
      dus ik denk niet jij met je fuji een alleenstaand geval bent
      Jamaar, zo niet hé, als ge wilt meedoen voor het record moet ge cijfers geven!
      http://users.telenet.be/patric/

      Comment


      • #4
        Re: Fuji service

        Spijtig van de weinige reacties... Ik ben echt wel nieuwsgierig welk merk van fototoestellen de beste service zou geven alhier in Belgïe.
        Toch wel belangrijk, want die gasten durven zich soms echt veel permiteren.

        En bij mij was het niet echt een herstelling, alleen het verwijderen van een stofje!
        http://users.telenet.be/patric/

        Comment


        • #5
          Re: Fuji service

          Oorspronkelijk geplaatst door tkpatric Bekijk bericht
          Spijtig van de weinige reacties... Ik ben echt wel nieuwsgierig welk merk van fototoestellen de beste service zou geven alhier in Belgïe.
          Toch wel belangrijk, want die gasten durven zich soms echt veel permiteren.

          En bij mij was het niet echt een herstelling, alleen het verwijderen van een stofje!
          Mijn Nikon Camera is naar Duitsland voor reparatie verstuurd, eergisteren vertrokken geloof ik, ben ook benieuwd . . . geduld is een mooie deugd.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Fuji service

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Mijn Nikon Camera is naar Duitsland voor reparatie verstuurd, eergisteren vertrokken geloof ik, ben ook benieuwd . . . geduld is een mooie deugd.
            Mijn deelneming en veel geluk...
            http://users.telenet.be/patric/

            Comment


            • #7
              Re: Fuji service

              Lees hier meer over mijn ervaringen met Fuji

              Comment


              • #8
                Re: Fuji service

                Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet Bekijk bericht
                Lees hier meer over mijn ervaringen met Fuji
                Wat een mens allemaal kan meemaken...
                Ook bij mij heeft Fuji geprobeerd er tussenuit te muizen met de garantie. Nadat ik de E550 een eerste maal had binnengegeven kreeg ik hem terug na 8 weken, zelfde pluisje op de ccd, en ondertussen zogezegd buiten garantie (ouder dan 1 jaar, wat in Belgie al niet correct is).
                Ik geef het toestel 's anderendaags binnen, en na een tijdje krijg ik bericht dat ik moet betalen!!! wat ik natuurlijk niet wil. Gelukkig had ik het toestel in een winkel gekocht, en die hebben dan alles afgehandeld, en met véél moeite.
                In totaal ben ik dus mijn toestel 4.5 maanden kwijtgeweest voor een haartje op de ccd!
                http://users.telenet.be/patric/

                Comment


                • #9
                  Re: Fuji service

                  Is er hier niemand die in het laatste jaar een Minolta (door Sony) heeft laten repareren? Ik denk dat die nog welleens met het grootste gemak over jou record heenkomen

                  Wat ik me wel afvraag... Waarom heb je hem niet zelf schoongemaakt?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fuji service

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Mijn Nikon Camera is naar Duitsland voor reparatie verstuurd, eergisteren vertrokken geloof ik, ben ook benieuwd . . . geduld is een mooie deugd.
                    Vertrouwen kwijt in Procirep?
                    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                    Uit: Apocrief

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fuji service

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384 Bekijk bericht
                      Is er hier niemand die in het laatste jaar een Minolta (door Sony) heeft laten repareren? Ik denk dat die nog welleens met het grootste gemak over jou record heenkomen

                      Wat ik me wel afvraag... Waarom heb je hem niet zelf schoongemaakt?
                      het is wel videp die te toestellen repareert van minolta en daar gaat het zeer vlot 3 tot 4 weken. Videp is een bedrijf in antwerpen

                      Bij procirep brussel worden alleen reflex toestellen herstelt en dan gaat het soms nog traat en ze zijn niet altijd grondig

                      Met Sony gaat het altijd zeer vlot en de rest heb ik gelukkig nog geen ervaring

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fuji service

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384 Bekijk bericht
                        Is er hier niemand die in het laatste jaar een Minolta (door Sony) heeft laten repareren? Ik denk dat die nog welleens met het grootste gemak over jou record heenkomen

                        Wat ik me wel afvraag... Waarom heb je hem niet zelf schoongemaakt?
                        De E550 is een pocket-toestel.
                        http://users.telenet.be/patric/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fuji service

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Mijn Nikon Camera is naar Duitsland voor reparatie verstuurd, eergisteren vertrokken geloof ik, ben ook benieuwd . . . geduld is een mooie deugd.
                          Mijn D200 (met Duits garantiebewijs) vorige woensdag binnengestoken voor hot pixels, vandaag klaar.
                          Ikke content...

                          Jos
                          Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fuji service

                            Oorspronkelijk geplaatst door Josp Bekijk bericht
                            Mijn D200 (met Duits garantiebewijs) vorige woensdag binnengestoken voor hot pixels, vandaag klaar.
                            Ikke content...

                            Jos
                            Jos, bedankt, je geeft me weer wat extra hoop
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fuji service

                              Ja, maar ik was alleen vergeten te melden dat ik hem bij Procirep binnengebracht heb en niet in Duitsland...

                              Jos
                              Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

                              Comment

                              Working...
                              X