Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagjes van een nieuw forum-lid...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagjes van een nieuw forum-lid...

    Ik ben nieuw hier en heb enkele vraagjes i.v.m. dit forum:

    1. Dit forum gaat voornamelijk over digitale fortografie, maar mag ik hier ook vragen stellen over analoge fotografie? (bv. over 35mm-film of de 120-spoel)

    2. Mag ik een foto zowel in de "showcase" als in het "fotodiscussie"-forum zetten?

    Dit waren mijn eerste vraagjes.
    Alvast bedankt.

    Thomas

    (Ik hoop dat ik deze vragen dan ook in het juiste onderdeel gezet heb )
    Flickr! :: Blog
    Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

  • #2
    Re: Vraagjes van een nieuw forum-lid...

    Uiteraard zijn al je vragen welkom...

    Het kan misschien iets langer duren vooraleer je een goed gefundeerd antwoord krijgt, maar er zit hier nog zeer veel "analoge kennis" ook !



    Een foto in 'discussie' plaats je om reacties, om te verbeteren. In 'showcase' plaats je een foto waarvan je denkt: deze is echt top (relatief he!!)

    Dus beide is niet echt mogelijk, en is dan ook niet toegestaan (cross-posting)...


    Welkom nog...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Vraagjes van een nieuw forum-lid...

      Hallo Sunbeer, welkom op Belgiundigital!
      Natuurlijk mag je ook vragen stellen over analoge fotografie, heel wat forumleden zijn immers jaren geleden gestart met negatief- of diafilm.

      Wat het posten van dezelfde foto in twee (of meer) subforums betreft moet ik je teleurstellen. Je zal op voorhand een keuze moeten maken waar je jouw foto's wil laten zien. Wil je een discussie opstarten of een bespreking/beoordeling van je fotowerk: kies dan voor fotodiscussie. Ben je tevreden met het resultaat en wil je vooral het fotowerk tentoonstellen: Showcase forums!

      Succes!
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: Vraagjes van een nieuw forum-lid...

        Ok, welbedankt voor de heldere en snelle antwoorden!
        Flickr! :: Blog
        Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

        Comment

        Working...
        X