Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

garantie foka.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • garantie foka.nl

    Hallo, 'k heb een vraagje.

    Ik zou een lens willen bestellen bij foka.nl , voor deze lens specifiek is het daar het goedkoopst. (goedkoper dan konijn)

    Nu, ik woon in belgië, hoe zit het dan daar met de garantie? 1 of 2 jaar?

    Ik weet dat het bij konijnenberg gescheiden is met de nederlands en belgische garantie, aangezien je als belg daar 21 ipv 19% BTW betaalt.
    Maar bij foka ziet het er naar uit dat je enkel die 19% betaalt...

    Heeft iemand dit toevallig al eens gevraagd aan de mensen van foka, of weet iemand de wetgeving hier rond?
    Of hebben er al belgische BD'ers daar iets besteld?
    Search leverde niet veel op buiten het feit dat de winkel wel betrouwbaar lijkt.

    Anders stuur ik wel eens een mailtje naar hen en laat ik het antwoord hier weten...


    Bedankt!
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

  • #2
    Re: garantie foka.nl

    Je zal slechts 1 jaar garantie krijgen. Er gelden de wetten van het land zelf en jammer genoeg is Nederland nog steeds niet in orde met de Europese wetgeving van 2 jaar. Je kan moeilijk verwachten dat ze alle garantiewetten volgen (en ook kennen) van alle nationaliteiten. Voor het zelfde geld komt er een Rus binnen die zegt dat ze in zijn land 5 jaar garantie geven. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat gaan doen he
    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
    http://www.orlik.be

    Comment

    Working...
    X