Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

    voor www.damusic.be mocht ik een fotografisch verslagje maken van de persvoorstelling (live) van de nieuwe CD van Arno. Een aantal foto's vind je daar, hier zijn er een paar die ik het leukst vind.
    Dank zij de kleine zaal en voldoende licht konden er zelfs een aantal op iso200 of 320 gemaakt worden, met de 50/1.8. Maar door al dat geflits uit het publiek zie ik momenteel nog altijd niet te best uit mijn rechteroog (daar stond een meisje van 16 met een compactje, die heeft ook een pak foto's gemaakt en die batterijen geraakten maar niet op!).







    Als er "vraag" naar is post ik er morgen nog 3, dan ben ik door mijn "favorieten" heen.

  • #2
    Re: Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

    Ben zelf al wreed lang een Arno-fan en de derde geeft hem voor mij best van al weer "zoals hij is"

    Als ik op fotografische kwaliteiten moet beoordelen ga ik echter voor de tweede (eerste te "rommelig", derde te "centraal")


    Hoedanook geniet ik van alledrie en doet het mij goesting krijgen in zijn nieuw werk

    Comment


    • #3
      Re: Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

      leuke sfeerbeelden
      groothoek geeft wel iets heel speciaals zo!
      heel expressief!

      Comment


      • #4
        Re: Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

        tweede een lekkere.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

          zeker en vast de 2de
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

            Zo mag je er nog 3 posten!
            Ik vind de derde ook de beste

            Comment


            • #7
              Re: Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

              zou de derde verbeteren als ik er links (zo tot aan zijn elleboog) een stuk afknip? Daar zit toch geen relevante informatie... en misschien rechts die pupiter en monitorbox wegknippen, om de rommel wat weg te krijgen?

              Ik heb zo nog een paar groothoekfoto's van heel de groep genomen, op 11mm gingen ze er min of meer allemaal op vanop de eerste rij; hier is er eentje van (in 't klein, klik om te openen), op damusic staan er nog een paar.

              Comment


              • #8
                Re: Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

                Ikzelf krijg soms keiharde opmerkingen over het al dan niet zichtbaar zijn van de ogen. Zelf vind ik dat geen "must" regel, zeker niet bij dit soort artiesten. Maar ik had toch graag eentje gezien die hieraan voldoet.

                Hoe dan ook, 2 doet het

                Comment


                • #9
                  Re: Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

                  Oorspronkelijk geplaatst door Karreaux Bekijk bericht
                  zichtbaar zijn van de ogen.
                  Ge moogt eens proberen bij Arno

                  Comment


                  • #10
                    Re: Showcase Arno - Jus de Box - Station Oostende

                    Awel,

                    Da's nu eigenlijk serieus off topic, maar een goeie vijftien jaar terug zat ik eens in den Archiduc in Brussel toen Arno (die daar toendertijd schuins boven woonde) binnenwandelde, naar de toog trok en met de twee chicste madams die daar te bespeuren waren terug buitenstapte, aan elke arm ééntje. Ge had toen zijn ogen moeten zien

                    PS heb het hem later in de ancienne belgique nog eens dunnekes zien overdoen met Zohra maar ook toen geen fototoestel mee


                    jaja, ge moet de ogen van Arno zeker niet onderschatten...

                    Comment

                    Working...
                    X