Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : Locaties voor shoot.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht : Locaties voor shoot.

    Ik ben opzoek naar enkele locaties voor een fotoshoot met model, liefst een verlaten fabriek ofzo.... en in de omgeving van Bornem.

    thx.
    Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
    een hoop sunbounce & strobist stuff

  • #2
    Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

    Oorspronkelijk geplaatst door stijnh Bekijk bericht
    Ik ben opzoek naar enkele locaties voor een fotoshoot met model, liefst een verlaten fabriek ofzo.... en in de omgeving van Bornem.

    thx.
    GOOOOOOOOOOOOGLE
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      GOOOOOOOOOOOOGLE

      Heb ik uiteraard al gedaan ( de zoekfunctie op het forum trouwens ) en ik kon niks vinden dat hier in de ruime omgeving is.


      stijn
      Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
      een hoop sunbounce & strobist stuff

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

        .....
        Last edited by NeQo; 9 april 2010, 16:55.

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

          een beetje inventiviteit kan nooit geen kwaad
          Groetjes DD
          Fronstages

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

            blijkbaar zijn er wel mensen die iets weten, maar het liefst niet verdervertellen
            Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
            een hoop sunbounce & strobist stuff

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

              Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
              Ik zou het ook nie weten zenne.
              Da is wel heel algemeen he, mss iets meer uitleg op wat ie moet zoeken...
              Eigenlijk is dat ook geen antwoord hé: "GOOOOOOOOOOOOGLE" .
              Moest je het forum aandachtiger lezen dan zou je mijn reactie verstaan

              Hoe komt het toch dat ik steeds verlaten locaties kan terug vinden via Google en dat anderen dit niet kunnen, ik gebruik waarschijnlijk een andere versie van Google dan
              Elke week verschijnen er artikels in kranten van locaties die leeg komen te staan of die al jaren leeg staan. Er bestaan zelfs meerdere sites die adressen prijsgeven (leegstandtaks).

              En als je daar nog géén informatie genoeg vind, kan je altijd op diverse Belgische "urban-exploration" websites gaan snuffelen. Bij iedere locatie staat minstens een naam, tik die in GOOOOOOOGLE en in 80% van de gevallen kan je het adres/locatie lezen bij de zoek resultaten

              Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
              Moest ik dat als antwoord krijgen, dan zou ik persoonlijk liever hebben dat je niets post.
              Best ff iets genuanceerder als het enigsinds kan...
              Gelieve alles in zijn context te zien alvorens stenen te werpen
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                Hoe komt het toch dat ik steeds verlaten locaties kan terug vinden via Google en dat anderen dit niet kunnen, ik gebruik waarschijnlijk een andere versie van Google dan
                Ja Tom, ik gebruik ook Urban-Google. Blijkbaar kennen veel mensen het bestaan er niet van.

                Neen, het gaat er gewoon om dat men toch niet alles op de schoot moet geworpen krijgen. Straks moeten ze nog tot aan de deur gevoerd worden. Ik vind het opzoekwerk even fijn en leuk als het bezoeken van deze locaties zelf. Dankzij Fotofolio heb je nu hier toch al genoeg tips om een beetje zoekwerk te verrichten.
                Groetjes DD
                Fronstages

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                  Ik denk dat voor wie hier op het forum een beetje z'n ogen open doet bij de Urban en dan google gebruikt al heel dicht in de buurt zit van de lokatie's. Daarbij geeft fotofolio hier een tip om het vinden van nieuwe lokatie's, ik denk dat hij de vragen naar lokatie's beantwoorden een beetje beu werd.
                  Wat hiervoor gezegd is klopt als een bus, het zoeken naar de lokatie hoort ergens bij Urban fotografie, net zoals het zoeken naar een model voor een shoot voor een portert- of naaktfotografie.
                  Vriendelijke groeten,Raf

                  www.rafvandenbogaert.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                    fotofolie, bedankt, ik kende dat inderdaad niet
                    zo zie je dat je altijd wat kan leren

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                      Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                      Daarbij geeft fotofolio hier een tip om het vinden van nieuwe lokatie's, ik denk dat hij de vragen naar lokatie's beantwoorden een beetje beu werd.
                      Hoe raad je het, telkens ik een reeks online zet krijg ik de week erop minstens 10 mails van BD-leden om te vragen waar de locatie is, hoe je erin komt ...

                      Meestal ook BD-leden die vrij passief op dit forum ronddolen
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                        Oke thx voor de hints, ik ben daarstraks naar een locatie gaan kijken maar daar waren ze blijkbaar begonnen aan de sloop ervan.
                        Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
                        een hoop sunbounce & strobist stuff

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                          Oorspronkelijk geplaatst door stijnh Bekijk bericht
                          Oke thx voor de hints, ik ben daarstraks naar een locatie gaan kijken maar daar waren ze blijkbaar begonnen aan de sloop ervan.
                          Das dus 1 van de redenen waarom ik steeds een locatie bezoek alvorens er naartoe te trekken met een model.
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                            Das dus 1 van de redenen waarom ik steeds een locatie bezoek alvorens er naartoe te trekken met een model.

                            Ja, ik ben speciaal eens gaan kijken om dan ik daar anders mooi zou staan met dat model

                            Als je nog tips hebt mag je die gerust geven zenne, wat neem je trouwens nog allemaal mee buiten fotomateriaal ? En wat doe je als je 'gepakt wordt ' door de politie ?


                            groeten,
                            Stijnh.
                            Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
                            een hoop sunbounce & strobist stuff

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                              Ik neem een "beetje" fotomateriaal mee, zie foto:





                              Ook een Maglite 4D
                              www.fotofolio.be

                              Comment

                              Working...
                              X