Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

    Hallo,

    op Kapaza kwam ik volgende verkoper tegen van canonmateriaal met prijzen die scherper lijken te zijn dan bij konijnenberg (o.m voor 400mm 5.6), en met een interessante 30D aanbieding. Het gaat om 'francis-digital', helaas geen website gevonden, alleen advertenties op kapaza.

    Rockads Marketing Hub yakında bu alan adında hizmet vermeye başlayacak.


    Waar schuilt het addertje in het gras? Garantievoorwaarden,...? Iemand ervaring met deze verkoper? Niks gevonden op BD alleszins

    Groet,
    Haspengouw

    PS: Moderator, weet niet of dit nu de juiste rubriek is, maar aangezien er hier ook al soortgelijke vragen zijn gesteld... in ander geval mag je gerust verplaatsen.
    Last edited by Haspengouw; 26 januari 2007, 13:47.
    Fotograaf uit winterslaap ;-)
    7DII, Canon EF 400/5.6, Zeiss ZE 35/f2, Canon EF 85/f1.8 en Canon EF 135/f2

  • #2
    Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

    Zeer goede verkopen bij die man.
    Je kan het ook zelf afhalen in Zonhoven en praatje maken met hem.
    Dat is toch altijd een extra garantie dan louter via internet misschien.
    Waarom dat hij het op deze manier doet weet ik ook niet maar ze zijn blijkbaar heel tevreden van hem.

    Comment


    • #3
      Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

      Zeer toffe gast. Ik heb er mijn Bigma gekocht. Kreeg zelfs een jaar extra garantie via Duitsland.
      Je kan alles bij hem afhalen.
      Zeker een aanrader.
      Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
      Konica Minolta Dimage A2
      Lumix FX-30

      Comment


      • #4
        Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

        Ah bij de Francis,
        dat is een aanrader
        vandaar komt oa mijn batterijgrip voor mijn nikon

        als je er iets besteld doe hem de groeten van van mij
        hij doet ook wat aan wielerfotografie vandaar dat ik hem vrij goed ken
        (ik doe beetje aan mountainbikefotografie)
        eerlijke kerel

        Comment


        • #5
          Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

          Volgens mij is die man door en door eerlijk.
          Ik kocht al enkele zaken bij hem.
          Alles mooi op afspraak.
          Niet op voorhand betalen maw betalen bij afhaling.
          Correcte deal en afhandeling.

          Veel internetwinkels vragen voorafbetaling.
          Als dan bv plots de body (in mijn geval) niet (meer) leverbaar zou zijn en de betaling is gebeurd,
          heb je een DIK probleem.
          Probeer die centen maar eens terug te recupereren.
          Francis belt of mailt je voor afspraak voor afhaling goederen.

          Mijn volgende (grote) aankoop zal terug bij hem zijn, of bij Japancamera,
          Herman heeft ook mooie prijzen.

          mvg,

          Roland
          Last edited by Roland Cuypers; 26 januari 2007, 15:29. Reden: foutje

          Comment


          • #6
            Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

            Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
            Volgens mij is die man door en door eerlijk.
            Ik kocht al enkele zaken bij hem.
            Alles mooi op afspraak.
            Niet op voorhand betalen maw betalen bij afhaling.
            Correcte deal en afhandeling.

            Veel internetwinkels vragen voorafbetaling.
            Als dan bv plots de body (in mijn geval) niet (meer) leverbaar zou zijn en de betaling is gebeurd,
            heb je een DIK probleem.
            Probeer die centen maar eens terug te recupereren.
            Francis belt of mailt je voor afspraak voor afhaling goederen.

            Mijn volgende (grote) aankoop zal terug bij hem zijn, of bij Japancamera,
            Herman heeft ook mooie prijzen.

            mvg,

            Roland

            Ik kan er nog een ervaring aan toevoegen. Ik kocht er gisteren 3 Canon items, héél correcte persoon. Snelle levering (2 a 3 dagen na aanvraag)!
            Imagination is more important than knowledge...
            http://www.kiekje.be

            Comment


            • #7
              Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

              Waarschijnlijk bijkomstig, maar een "verkoper" waar ik enkel naar een duur GSM nummer kan bellen, roept bij mij altijd weerstand op.
              Of kijk ik over zijn vaste lijn nummer over ?
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

                Effe off-topic:

                Duur gsm-nummer? Wie heeft er tegenwoordig nog een vast toestel in huis? Zo is die man altijd bereikbaar en kunnen mogelijke kopers hem steeds bereiken. Er zijn trouwens meer gsm's in België dan vaste lijnen namelijk eind 2005 9,6 milj. gsm-abonnees en 4,75 milj. vaste verbindingen...dat is zowat het dubbele aan gsm's dus...

                Dat is dus die fameuze generatie-kloof?

                Comment


                • #9
                  Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

                  Deze kan nog steeds niet tippen aan de prijsjes van topfoto, weliswaar in duitsland...

                  Mvg
                  "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                  Comment


                  • #10
                    Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                    Deze kan nog steeds niet tippen aan de prijsjes van topfoto, weliswaar in duitsland...

                    Mvg
                    Daar twijfel ik toch sterk aan hoor.
                    Groetjes
                    Valere

                    Comment


                    • #11
                      Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Waarschijnlijk bijkomstig, maar een "verkoper" waar ik enkel naar een duur GSM nummer kan bellen, roept bij mij altijd weerstand op.
                      Of kijk ik over zijn vaste lijn nummer over ?
                      Deze man is zeer veel weg. Fotograaf tijdens wielerwedstrijden. Wil je dan dat je hem niet kan bereiken.
                      Neen, Francis is duidelijk met zijn tijd mee zou ik zeggen.
                      Je bent er steeds welkom, indien je hem niet kent, zou ik ook niet oordelen ...
                      Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                      Konica Minolta Dimage A2
                      Lumix FX-30

                      Comment


                      • #12
                        Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Waarschijnlijk bijkomstig, maar een "verkoper" waar ik enkel naar een duur GSM nummer kan bellen, roept bij mij altijd weerstand op.
                        Of kijk ik over zijn vaste lijn nummer over ?
                        Bij veel abo's kun je ook gratis naar binnenlandse gsm-nummers bellen zowel overdag als 's avonds, althans in Nederland.
                        Veel mensen met 'n eenmanszaak gebruiken 'n gsm voor het zakelijke omdat zij veel niet binnenshuis zijn en ze dus wel bereikbaar willen zijn.

                        Comment


                        • #13
                          Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

                          Zelf haak ik overigens altijd af als er op n site alleen telefoonnummers staan en geen e-mailadres. Voor de meeste zaken wil ik gewoon info kunnen opvragen via e-mail, want ik heb dus juist 'n grote hekel aan bellen. Vooral omdat je overal in de wacht hangt, tig nummertjes in moet toetsen en dan soms nog bij iemand uitkomt die 't antwoord op je vraag niet weet. Nee, dat doen ze maar lekker via mail.

                          Comment


                          • #14
                            Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

                            Het is toch kletskoek dat een internetverkoper interessanter is dan dan een vakhandel waar ze de tijd voor de klant nemen; goede voorlichting geven en je in staat bent de spullen te testen. Hiermee voorkomt je ook inpulsaankopen. Voor mij geen internetwinkel om netto enkele tientjes uit te sparen op bedragen van 700; 800 Euro. Een goede service mag wat extra kosten. Ik heb ook eens artikelen in een vakhandel gekocht die later niet voldeden aan wat ik er van mocht verwachten: heel simpel de spullen teruggebracht en zonder problemen de koop ongedaan gemaakt. Dat moet je in een internet winkel (met een 06 nummer) eens proberen. Het is vaak al zo wanneer je daar iets besteld wat ze niet in voorraad hebben dat je er aan vast zit -in de kleine letters wordt dat als een koopovereenkomst gezien zelfs wanneer je drie maanden op het bestelde moet wachten.
                            Als je grote aankopen doet vind ik het normaal om je te informeren naar een winkel gaat. Bij Konijnenberg doen ze dat graag en nemen al de tijd voor je ook al zeg je nog niet te willen kopen. Als ik voor een aankoop in zo'n zaak ben die niet in de buurt is kijk ook naar andere producten die nog op mijn verlanglijstje staan om deze later eventueel via internet bij hen te bestellen.
                            Last edited by Binnenuit; 28 januari 2007, 09:34.

                            Comment


                            • #15
                              Re: ervaringen belgische internetverkoper (interessanter dan Konijnenberg)

                              Ter info, andere lenzen zoals Tamron, kon hij ook krijgen, maar alleen voor Canon en Nikon

                              Comment

                              Working...
                              X