Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's in het S.M.A.K. (museum Gent)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's in het S.M.A.K. (museum Gent)

    Een tijdje geleden heb ik gemaild naar het S.M.A.K. (Stedelijk Museum voor Actuele Kunst in Gent) of daar foto's van een bevriend koppel mochten genomen worden. Dus geen foto's van de kunstwerken zelf uiteraard. De kunstwerken zouden enkel als +/-wazige achtergrond gebruikt worden. De foto's zouden allemaal zonder flits genomen worden. Ik heb echter geen antwoord gekregen.

    Weet iemand van jullie of zoiets toegelaten wordt?
    Of kent iemand van jullie een museum voor moderne kunst waar zoiets wel zou mogen?
    Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

  • #2
    Re: foto's in het S.M.A.K. (museum Gent)

    Blijkbaar is er geen probleem om daar foto's te nemen. Ik heb zelf daar wat foto's getrokken in het kader van een opdracht voor de avondschool en heb geen problemen ondervonden.
    Zelfs al van iemand gehoord dat ze daar hun huwelijksfoto's zijn gaan trekken, en hebben ook geen probleem gekent.
    Misschien het beste dat je daar eens binnen springt en het persoonlijk gaat vragen.
    Eos 30D en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: foto's in het S.M.A.K. (museum Gent)

      Ik heb daar ook al foto's genomen. Best is dat vooraf even aan de balie te zeggen. Ik kreeg een stickertje mee dat ik moest opplakken en het advies om niet te flitsen (maar je hebt ginder toch meestal licht genoeg). Men is daar erg vriendelijk.

      Ik ging er overigens naartoe om kunstwerken te fotograferen. Zolang dat niet echt naar commercie ruikt doen ze daar niet onnozel over.
      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

      Comment


      • #4
        Re: foto's in het S.M.A.K. (museum Gent)

        Dat is goed nieuws! Bedankt voor jullie reacties.
        Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

        Comment

        Working...
        X