Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help x-drive 2 ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help x-drive 2 ...

    Ik heb vandaag mijn "nieuwe x-drive2" ontvangen, en heb het boekske gelezen, maar...

    Als ik mijn SD kaart er-in-steek de power aanzet = alles ok maar als ik druk op de knop "copy" krijg ik steeds de foutmelding "HARD DISC ERROR (icoon)"

    En;


    Ik zet alles af en sluit nu de usb kabel aan en mijne putor = steeds blauw scherm en start terug op dood...

    PS Ik gebruik windows XP en werk met usb 1

    Weet hiet iemand raad mee

    Bedankt

  • #2
    Ik heb gisteren mijn X-drive2 40 GB ontvangen en .... ongeveer hetzelfde probleem.
    Ik kreeg ook de "hard disk error". Als ik de x-drive aansluit op de pc is er echter geen probleem behalve dat windows meldt dat de HD niet geformatteerd is. Probleem hierbij is dat je schijven groter dan 30GB niet kan formatteren via USB. Ik heb dus de HD eruit gehaald en in mijn laptop geformatteerd in FAT32. Nu werkt mijn X-drive dus zonder probleem.
    Ik vindt het wel raar dat men deze HD niet eerst formatteerd vooraleer ze te verkopen in de X-drive. Had ik geen laptop gehad zat ik nu ook in de problemen.
    Met het blauwe scherm in XP kan ik je echter niet helpen

    Gert 5D mark III

    Comment


    • #3
      ik heb geen problemen gehad met de X-drive2
      disk was geformateerd (30GB)
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Ik heb ook geen problemen gehad, oeffffffffffff.
        Kheb ne keer chance zie.

        Comment


        • #5
          Oei, oei, na 3 dagen te zwoegen en zelfs heel mijne putor gereinstaleerd luk ik er maar niet in die x-drive te laten werken

          PIN laat al "voorzichtig weten" om de hele set terug op te sturen

          Het zal uiteindelijk wel in orde komen zeker

          Comment


          • #6
            ja gewoon terugsturen lijkt me ook 't beste
            Vasa zal wel een nieuwe sturen
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment

            Working...
            X