Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog tips voor een Week Shooting Veneto?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog tips voor een Week Shooting Veneto?

    Nu had ik al een keer ergens in een topic verteld dat ik dit jaar nog een shooting zou regelen in Italie, en jawel, de kogel is door de kerk.

    De provincie Veneto in Italie staat op de planning om van 26 mei tot 2 juni 2007 een shooting te organiseren. Een week lang met zo'n 10 andere BD'rs gaan we naar Italie toe om aldaar te genieten van de natuur, de Italianen en Italiaanse steden. Zoweiso staat Venice voor een dagje op de planning en daarnaast de prachtige natuur en de Italiaanse steden.

    Heeft iemand van u nog goede ervaringen in de regio Veneto om die week aan te gaan? Of nog goede andere tips waarmee je de voeten kunt in Italie?

    ciao,
    Triker
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2
    Re: Nog tips voor een Week Shooting Veneto?

    Vorig jaar ben ik 3 dagen naar Verona geweest en heb van daaruit ook Venetie bezocht. Wat ik 't mooist aan Venetie vond was 't kleurrijke eiland Burano. Niet zo massatoeristisch en fotogeniek door de fel gekleurde huizen.

    Comment


    • #3
      Re: Nog tips voor een Week Shooting Veneto?

      Wij willen mee wat nog erger wij gaan mee
      Ben ook eens in Verona geweest,40jaar geleden

      Groetjes NoName en Coby
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Re: Nog tips voor een Week Shooting Veneto?

        Sirmione aan 't Gardameer is ook mooi. 't Heeft o.a. 'n kasteel met fraai uitzicht op het pitoreske dorp.
        En de privétuin Giardino Giusti in Verona is ook erg plezier om met je camera te vertoeven.

        Comment


        • #5
          Re: Nog tips voor een Week Shooting Veneto?

          Zo te lezen gaan we heel wat plekjes bezoeken

          Nog meer mensen leuke en vooral goede tips?
          Last edited by Triker; 24 januari 2007, 10:42.
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #6
            Re: Nog tips voor een Week Shooting Veneto?

            Ik zou zeker een bezoek aan Ferrara aanraden. Het Joodse kerkhof is zeker de moeite waard.
            De Po Delta heeft mooie natuur te bieden.
            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

            Bezoek mijn foto's online

            Comment


            • #7
              Re: Nog tips voor een Week Shooting Veneto?

              neem een product mee tegen de muggen. Dat was voor ons het enige minpuntje als we er geweest zijn, het krioelt er van de muggen

              Voor de rest, Venetië is prachtig. Als je 2 of 3 straatjes uit het toeristische gedeelte gaat kom je ongetwijfeld mooie pleintjes en plekjes tegen. Wel zien dat je nog terug geraakt natuurlijk (Venetië is een doolhof)

              Veel plezier!
              ~TDN
              fotoblog: www.tdn9.be

              Comment


              • #8
                Re: Nog tips voor een Week Shooting Veneto?

                Niet vergeten je voorraadje Bardolino in te slaan
                Nikon D90

                Comment

                Working...
                X