Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frog from Panama

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Frog from Panama

    Hi all,
    Ik ben nieuw op het forum hoewel ik al geruime tijd meelees.
    Ben doorheen mijn hele leven een waar natuurfreak geweest en dat uit zich in mijn hobbys. Zo ben ik al 9/10 jaar actief in de reptielenwereld en richt me hoofdzakelijk op enkele slangen soorten. Elk jaar trek ik om deze reden naar de alpen in de hoop een addertje tussen het gras te vinden. Ook Egypte heeft er al moeten aan geloven in mijn zoektocht naar slangen en dan vorig jaar was er Panama.
    Hier heb ik 2 maanden vrijwilligerswerk gedaan bij een indianenstam in de San Blas/Kuna Yala provincie. Gelegen op een eiland tegen de regenwouden kreeg ik de kans +700 foto's te schieten van de pracht en praal. Camera had het erg lastig met de vochtigheid en voldeed helemaal niet aan mijn eisen. Daarom zou ik willen overstappen op een D50 die ik dit jaar in Costa Rica wil gebruiken...Voor en nadelen? Let me know!
    Hier een foto:

  • #2
    Re: Frog from Panama

    Welkom Willem...
    Mooie ervaring lijkt me om zo'n tijd bij die indianen door te brengen.
    Vind je foto al een hele aangename binnenkomer en smaakt naar meer.
    Met een DSLR sjouw je wat meer maar heb je ook meer mogelijkheden. Een macrolens lijkt me ideaal voor je en op wat voor camera maakt niet zoveel uit denk ik...
    Groetjes Edwin
    Mijn Foto's

    Comment


    • #3
      Re: Frog from Panama

      zo veel mee maken en zo veel moois zien en geen behoorlijke camera om dat alles vast te leggen....zonde.
      deze opname niet zo best.
      welkom trouwens op de site.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Frog from Panama

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        zo veel mee maken en zo veel moois zien en geen behoorlijke camera om dat alles vast te leggen....zonde.
        deze opname niet zo best.
        welkom trouwens op de site.
        grt,bouk.
        Ben ik het volledig mee eens!
        Het was een doodzonde dat ik geen betere camera kon meenemen...Maar als student is het, zeker als je zulke reis maakt, hélemaal niet voor de hand liggend om een fortuin aan een camera te geven.
        Anyhow, dit of volgend jaar met een beter toestel terug naar Midden Amerika om de schade op te halen!
        Thanks voor de reacties

        Comment

        Working...
        X