Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

amateurfotografen gezocht voor trouw 09 juni 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • amateurfotografen gezocht voor trouw 09 juni 2007

    09 juni trouwen mijn vriendin en ik

    We zouden enkele fotografen(2-3) van BD willen uitnodigen voor het maken van de foto's.
    De officiële plechtigheid zal plaatsvinden in het gemeentehuis van Steenokkerzeel, de receptie en het feest in Bertem nabij Leuven.

    De bedoeling is dat er foto's gemaakt worden tijdens de voorbereiding 's morgens bij mijn vriendin thuis. Daarna zouden we de trouwshoot willen doen. We hebben een hummer gehuurd als voertuig. Lokatie hiervoor ben ik nog aan het uitzoeken. Maar alle ideeën zijn welkom. Daarna zal het gebeuren op het gemeentehuis plaatsvinden.
    Van de receptie en het feest achteraf zouden we ook graag wat foto's hebben.

    De kandidaten die willen komen zullen uiteraard ruimschoots voorzien worden van spijs en drank.
    Nikon gebruikers kunnen gebruik maken van mijn eigen materiaal als extra.
    Ik stel laptop en voldoende externe hdd ter beschikking voor het stockeren van de foto's. De foto's hoeven niet bewerkt te worden. Dat zal ik achteraf zelf doen. Dus liefst alles in raw.


    Alle geïnteresseerden PM me maar!
    Last edited by KevinLiekens; 21 januari 2007, 17:20.
    Alles moet weg.....

  • #2
    Re: amateurfotografen gezocht voor trouw 09 juni 2007

    Oorspronkelijk geplaatst door KevinLiekens Bekijk bericht
    09 juni trouwen mijn vriendin en ik

    We zouden enkele fotografen(2-3) van BD willen uitnodigen voor het maken van de foto's.
    De officiële plechtigheid zal plaatsvinden in het gemeentehuis van Steenokkerzeel, de receptie en het feest in Bertem nabij Leuven.
    Alle geïnteresseerden PM me maar!
    PM gestuurd
    http://www.stich.be

    Comment

    Working...
    X