Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaal 'Flagey' in Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zaal 'Flagey' in Brussel

    Op aanvraag en uiteraard met toestemming van "concertfoto" hierbij drie beelden van een optreden in Brussel !








    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

    dohl-foundation?

    knap hoor!
    voorkeur voor de expressie in de tweede.

    mm

    PS: waarom met toestemming van concertfoto?
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

      Thanks, Digipics357... op onze site kunnen we deze beelden niet linken. Wat meer info over de shots:

      Opnamen in opdracht van Damian Draghici, Roemeens panfluitspeler, van zijn concert 'Damian & Brothers' in de prachtige art-deco studio van het Flageygebouw.

      Camera: Canon 1D, mark II N
      Lens: 70-200 L f2,8 IS
      Diafragma: volle opening (2,8)
      Opgenomen in RAW en verscherpt met Capture One + contrast toegevoegd in Photoshop CS2

      Eerste resultaten van Canon na de swith van Nikon. Onvergelijkbaar qua ruis bij hoge ISO (1000) !

      Comment


      • #4
        Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

        Nummer drie vind ik de mooiste foto (enfin, het meest flatterend voor de kerel in kwestie ook).Qua uitstraling, compo, warmte nummer drie! Nummer één vind ik te koud van kleur. Nummer twee ok, maar te veel ruimte links en trommel in vooraanzicht niet zo mooi. Maar drie
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

        Comment


        • #5
          Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

          Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
          Nummer drie vind ik de mooiste foto (enfin, het meest flatterend voor de kerel in kwestie ook).Qua uitstraling, compo, warmte nummer drie! Nummer één vind ik te koud van kleur. Nummer twee ok, maar te veel ruimte links en trommel in vooraanzicht niet zo mooi. Maar drie
          Ruimte links op twee is absoluut noodzakelijk, anders had ik 'm anders gecropt. De mens kijkt in die richting en zijn blik moet 'ruimte' hebben.

          Comment


          • #6
            Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

            Foto 2 vind ik 't mooist door die uitdrukking op die man z'n gezicht en die ruimte links is zeer passend van kleur en maakt de foto juist af!

            Comment


            • #7
              Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

              Idd nr 2 en aan de foto´s zie je duidelijk dat de heren er echt plezier in hebben en wss het publiek er van genoten heeft.
              Deze foto zegt alles !!
              BD0723BE

              Comment


              • #8
                Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

                foto 2 voor mij

                'k zou de kleurruis in foto 3 linksboven er toch uithalen
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                  foto 2 voor mij

                  'k zou de kleurruis in foto 3 linksboven er toch uithalen
                  Is een JPEG-artefact dat door de verkleining en compressie is opgetreden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                    Idd nr 2 en aan de foto´s zie je duidelijk dat de heren er echt plezier in hebben en wss het publiek er van genoten heeft.
                    Deze foto zegt alles !!

                    Vind ik ook.
                    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

                      Zeer knappe foto's

                      Spijtig dat nummer 3 linksboven inderdaad ruis heeft, stoort eigenlijk wel.

                      Vind de 2de de beste, geeft veel expressie weer.
                      Canon EOS 400D - EF 50mm f1.8 - EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 - EF-S 55-200mm 1:4.5-5.6 USM - iBook G4 - Adobe Lightroom Beta 3
                      http://www.achter.be - YouDiet OS X Widget - Flickr photos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zaal 'Flagey' in Brussel

                        persoonlijk vind ik dat ze nogal wittekes zien, zelfs een beetje afsteken
                        tov de achtergrond. Een veelvoud aan kleuren, misschien voor mij toch
                        iets te drukke beelden.

                        compo's en expressie op de gezichten zijn dan weer excellent!
                        En van ruis heb ik nooit last

                        Comment

                        Working...
                        X