Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

suggesties beeldscherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • suggesties beeldscherm

    kan er iemand een goed beeldscherm, specifiek voor fotobewerking, voorstellen.
    prijs rond de € 400
    weet dat je er ver in kan gaan maar moet betaalbaar blijven
    heb een HP F2105 21 inch sherm zien staan en dat stak er qua kleuren heel ver boven de anderen, samsung en packard bell, uit
    zou dus ook graag voor een 21 inch gaan met een grote contrastverhouding

  • #2
    Re: suggesties beeldscherm

    Wel ik heb vorige week in de winkel ook een breedbeeld van HP zien staan ( weet alleen niet meer welk type) en dat beeld leek mij ook veel beter dan al de andere schermen die er rond stonden.
    Veel ben je natuurlijk niet met deze info maar ik moet daar waarschijnlijk deze week nog wel eens zijn en ik zal dan wat meer info vragen .

    Erwin
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

    Comment


    • #3
      Re: suggesties beeldscherm

      hier een HP heerlijk scherm.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: suggesties beeldscherm

        nog wat meer info.
        HP 2105 kost bij Krefel €399, prijs die HP ook adviseert
        heeft een contrastverhouding van 1000:1, wat vorr fotobewerking toch wel heel belangrijk is, maar wel een trage responstijd 16 ms. nu denk ik dat dat voor fotobewerking niet echt belangrijk is. bedankt voor de reacties tot nu toe en laat maar komen. als iemand een ander merk heeft welkom maar GEEN Pacard Bell of Fujutsie Siemens. slechte ervaringen mee

        Comment


        • #5
          Re: suggesties beeldscherm

          ik blijf erbij, een Lacie 19 inch (ok wel geen 21 ma soit), super scherm en heeft zeer goede callibratie mogelijkheden (is trouwens een scherm dat al jaar en dag de standaard is in de grafische sector), kost een 480 euro.

          Comment


          • #6
            Re: suggesties beeldscherm

            Zolang Lacie geen breedbeeldschermen uitbrengt koop ik er geen.
            En dat is slecht nieuws want nu ben ik aan 't twijfelen voor de Apple Cinema 20"

            Comment


            • #7
              Re: suggesties beeldscherm

              Normaal is de Samsung 215TW een high-end LCD scherm met heel goede kleurweergave. De snelheid van dit scherm is wat lager en vandaar dat ze dit scherm niet aanraden voor gamers (wat ik zeker niet ben).

              Ikzelf heb dit scherm niet, maar vele reviews wijzen er toch op dat dit een pracht van een scherm is ! Zeker het overwegen waard.

              Momenteel vind ik dit toestel in BE voor +/-520€ en in NL voor <500€.
              Xcalibur
              ## D70 + AF-S Nikkor DX 18-70mm f/3.5-4.5 G ED + Nikkor 50mm f/1.8 + Sigma 70-200mm f/2.8 HSM + Sigma 28-70 f/2.8 + <op zoek naar een flitser> ##

              Comment


              • #8
                Re: suggesties beeldscherm

                als je de kleine extra kost kan opbrengen voor een cinemadisplay kan ik je alleen maar deze aanraden, ik heb zowel apple als lacie, en apple is toch stukken beter, vooral de inkijkhoek is veel groter.

                Ik heb de lacie eigenlijk gekocht omdat ik vooral met vierkante foto's werk en dus op de lacie ze groter kan weergeven (scherm is een 3-tal cm hoger).

                groeten

                Comment


                • #9
                  Re: suggesties beeldscherm

                  Oorspronkelijk geplaatst door jocca Bekijk bericht
                  als je de kleine extra kost kan opbrengen voor een cinemadisplay kan ik je alleen maar deze aanraden, ik heb zowel apple als lacie, en apple is toch stukken beter, vooral de inkijkhoek is veel groter.

                  Ik heb de lacie eigenlijk gekocht omdat ik vooral met vierkante foto's werk en dus op de lacie ze groter kan weergeven (scherm is een 3-tal cm hoger).

                  groeten
                  en de Apple is natuurlijk veel vettiger qua design

                  Comment

                  Working...
                  X