Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tentoonstelling: expo.grijzeblubber.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tentoonstelling: expo.grijzeblubber.be


    Soms moet een mens even gek doen: eind november vorig jaar beslissen om een expo te houden met de foto's van 2006. Deadline die je jezelf oplegt: 31 december 2006.

    Een traditionele foto-expo organiseren is praktisch onhaalbaar. Dus gooien we het geheel over een andere boeg. We zetten het expo-concept op zijn kop en gaan voluit voor een virtuele expo, waarbij de kunstwerken gewoon mee verstuurd worden als uitnodiging.

    In totaal bevat de expo 365 foto's, dus er zijn ook 365 uitnodigingen met elk een andere foto de deur uitgegaan. Ook in de lijst genodigden is gekheid doorgetrokken. Naast de obligate familie, vrienden en collega's nodigden we ook reeksen van 10 personen uit. Telkens 10 willekeurige mensen, die buiten een gemeenschappelijk kenmerk niets met elkaar te maken hebben.

    De uitnodigingen zijn allemaal verzonden, maar niet getreurd als je geen ontvangen hebt. Je kan nog een gans jaar de expo bezoeken op http://expo.grijzeblubber.be.

    Tot op de virtuele tentoonstelling!
    b.
    Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

  • #2
    Re: tentoonstelling: expo.grijzeblubber.be

    Been there, done that, checked it, enjoyed it

    Goed, vernieuwend en leuk concept.

    Ik heb ondertussen ook al reeds een paar vrienden en kenissen naar de virtuele expo gelokt, ik plaats ook nog een nieuwsberichtje op mijn frontpage
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: tentoonstelling: expo.grijzeblubber.be

      Een aparte expo, Bernie. Sterke fotografie ook!
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment

      Working...
      X