Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF kaartjes en Batterij voor S45

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CF kaartjes en Batterij voor S45

    Waar zijn die CF kaartjes voor een redelijke prijs te koop?
    Mijn S45 is juist aangekomen met een CF kaartje van 32Mb, is wat weinig vermoed ik.
    Een tweede batterij zou ook handig zijn denk ik, wie heeft enkele
    goede te vertrouwen internet shops waar ik kan bestellen.

    groetjes
    Mon

  • #2
    kijk eens bij http://www.geheugenkaart.be Als je hier zoek op GP kom je bij erg goedkope batterijen voor verschillende Canon camera's (Waaronder de S45). Hun Toshiba geheugen is ook niet echt duur, maar weet niets van qualiteit/snelheid.
    M
    Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
    Canon Digital Ixus
    ImageTank 20GB
    Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

    Comment


    • #3
      Bedankt MLoron, zal er eens een kijkje nemen.
      Er is echter nog een andere site dacht in Australië.
      Mic heeft daar ooit besteld, maar vind de topic niet meer.

      mvg
      Mon

      Comment


      • #4
        Ik denk dat dit de link is:


        Kodakske

        Comment


        • #5
          Kodakske, wreed bedankt, dat is wat ik zocht.

          mvg
          Mon

          Comment


          • #6
            Koop maar toshiba geheugen bij geheugenkaart.be dan kun je het gaan afhalen en contant betalen.
            Ik vertrouw het nogaltijd niet om met visa over internet te betalen
            Time is a precious little thing....

            Comment


            • #7
              bij Mediamarkt kan je een clone-batterij kopen, een pak goedkoper dan de canon batterij, maar meestal staat in de handleiding dat het aangeraden is om enkele officiële batterijen te gebruiken (maar dit kan natuurlijk even goed een verkoopstechniek zijn)

              de prijs van de clone-batterij varieert van 40 tot 60 euro, den canon kost 100 euro.
              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

              Comment


              • #8
                SpikeCK: Ik koop al een aantla jaren spullen via internet met mijn Visa. Geen probleem tot nu toe
                M
                Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
                Canon Digital Ixus
                ImageTank 20GB
                Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

                Comment


                • #9
                  En wat was je kaartnummer ook weer
                  Allé, kzal het ne keer proberen
                  Time is a precious little thing....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by yannick
                    bij Mediamarkt kan je een clone-batterij kopen, een pak goedkoper dan de canon batterij, maar meestal staat in de handleiding dat het aangeraden is om enkele officiële batterijen te gebruiken (maar dit kan natuurlijk even goed een verkoopstechniek zijn)

                    de prijs van de clone-batterij varieert van 40 tot 60 euro, den canon kost 100 euro.
                    Zeker nog nooit van GP gehoord. Dat zijn super vervangers voor de orginele Canon batterijen en kosten gemiddeld 29,- Euro voor de G1, G2, G3 en G5. 28,- Euro voor de S30, S40, S45 en S50.

                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                    Comment

                    Working...
                    X