Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumonderdeel "Aangeboden"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Forumonderdeel "Aangeboden"

    Ik vraag me al geruime tijd af, waarom al die afgesloten verkopen daar blijven opstaan Dat heeft toch totaal geen zin, en is weinig overzichtelijk voor iemand die op zoek is naar iets.

  • #2
    Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

    Als een verkoop is afgesloten gaat er toch een slotje op
    Nikon D50

    Comment


    • #3
      Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

      kan handig zijn om prijzen te zien van gelijkaardige spullen die onlangs verkocht zijn
      You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
      www.koendd.be

      FZ50

      Comment


      • #4
        Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

        yep,

        ik ben content dat ze blijven staan!
        soms staat er toch vrij interesante info
        in die topics, jazzaddict?

        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

          Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht
          kan handig zijn om prijzen te zien van gelijkaardige spullen die onlangs verkocht zijn
          Yup "that's it"
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

            Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
            yep,

            ik ben content dat ze blijven staan!
            soms staat er toch vrij interesante info
            in die topics, jazzaddict?

            mm
            Maar dat gaat dus wel terug tot 12th September 2002, wat is het nut daarvan, en wie leest dat eigenlijk nog. Ik vind het alvast overbodig. Kan met moeite de dagelijkse berichten bijhouden.

            Comment


            • #7
              Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

              Je kan ook zien of de persoon waarvan je koopt het mss zelf op bd gekocht heeft en voor welke prijs...

              Jo.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

                Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                Je kan ook zien of de persoon waarvan je koopt het mss zelf op bd gekocht heeft en voor welke prijs...

                Jo.
                das wel een goeie.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
                  Maar dat gaat dus wel terug tot 12th September 2002, wat is het nut daarvan, en wie leest dat eigenlijk nog. Ik vind het alvast overbodig. Kan met moeite de dagelijkse berichten bijhouden.
                  Het is ook niet verplicht om terug te zoeken tot september 2002 .

                  Als er iets te koop staat dat niet snel verkocht raakt, dan kan dat topic wel eens op een volgende pagina terechtkomen, maar als er echt niet op gereageerd wordt, dan is het gewoonlijk omdat de vraagprijs te hoog is. Met een aanvaardbare vraagprijs is hier alles gewoonlijk heel snel verkocht, of het zou iets moeten zijn waar niet veel vraag naar is.

                  Ik heb die "geschiedenis" ook al een paar keer gebruikt om een verkoopprijs te bepalen. En dan kan iedereen zelf ook opzoeken wat de gemiddelde verkoopprijs is.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

                    Nog iemand die me volgt in het voorstel van "Openbare biedingen"?

                    Gedaan met dat gedoe met PM's...

                    Het komt de verkoper beter uit: als zijn product écht gewild is krijgt hij er een mooie prijs voor.
                    Koper: als je het zelf echt wilt kan je steeds opbieden...

                    Want nu... ist maar een soep ze
                    flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

                      Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                      Nog iemand die me volgt in het voorstel van "Openbare biedingen"?

                      Gedaan met dat gedoe met PM's...

                      Het komt de verkoper beter uit: als zijn product écht gewild is krijgt hij er een mooie prijs voor.
                      Koper: als je het zelf echt wilt kan je steeds opbieden...

                      Want nu... ist maar een soep ze
                      Voor biedingen kan je op ebay terecht.
                      Stel verkoper A maakt hier een topic aan voor de verkoop van een lens, startbod €500. Persoon B heeft interesse en biedt €550. Een tweede kandidaat C daagt op en biedt €600. Persoon B verhoogt zijn bod tot €650 en de koop wordt afgesloten. Niemand weet dat kandidaat C een goede vriend is van de verkoper, maar ondertussen is de lens voor €100 "teveel" verkocht.

                      Geen biedingen op BD, IMHO.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                        Voor biedingen kan je op ebay terecht.
                        Stel verkoper A maakt hier een topic aan voor de verkoop van een lens, startbod €500. Persoon B heeft interesse en biedt €550. Een tweede kandidaat C daagt op en biedt €600. Persoon B verhoogt zijn bod tot €650 en de koop wordt afgesloten. Niemand weet dat kandidaat C een goede vriend is van de verkoper, maar ondertussen is de lens voor €100 "teveel" verkocht.

                        Geen biedingen op BD, IMHO.
                        En zolang het "IYHO" zal het er ook niet van komen, das het merkwaardige
                        flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                          Voor biedingen kan je op ebay terecht.
                          Stel verkoper A maakt hier een topic aan voor de verkoop van een lens, startbod €500. Persoon B heeft interesse en biedt €550. Een tweede kandidaat C daagt op en biedt €600. Persoon B verhoogt zijn bod tot €650 en de koop wordt afgesloten. Niemand weet dat kandidaat C een goede vriend is van de verkoper, maar ondertussen is de lens voor €100 "teveel" verkocht.

                          Geen biedingen op BD, IMHO.
                          Maar het moet me wel van het hart... dat hier ( 1 zaak zeker ) hier te koop werd aangeboden .. en dat hij ook op ebay stond, met GEEN minimum bod.. dus moet hij hem aan den hoogsten ebayer verkopen.. ( Hij betaald zowieso al een "inningsgeld" aan ebay...) dat hij verkocht is op ebay, en dat hij hier ook stond...
                          waarom hier ook te koop aanbieden dan... ??? Als hij hem dan toch op Ebay verkoopt???
                          Merk soms dat er hier staan en op kapaaza ( of hoe ge het ook schrijft.. ) en hier ..
                          dus verwacht hij wel dat ge een bod uitbrengt ... want op kapaaza mag je wel bieden...
                          ( iedereen is natuurlijk vrij van te verkopen waar hij wil..... maar hier EN op Ebay, ( of Kapaaza.. marktplaats... ) dat vind ik een mindere zaak...
                          En als ik dan iets koop... hij zegt ok..... geeft zijn referenties... en de volgenden dag ... verkocht aan.. voor 20 euro meer.... terwijl ik WEL zijn gevraagde prijs gaf.... ( lag me zwaar op men maag... )
                          ( ps. dat van hierboven had ik doorgemaild naar "nen boss" want het stond er nog bij van nen andere dat hij ermee op ebay stond .. en de volgende dag .. alle entry's gewist die daar over gingen.... alleen nog.. verkocht .. slotje... )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

                            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            Maar het moet me wel van het hart... dat hier ( 1 zaak zeker ) hier te koop werd aangeboden .. en dat hij ook op ebay stond, met GEEN minimum bod.. dus moet hij hem aan den hoogsten ebayer verkopen..
                            .. en de volgende dag .. alle entry's gewist die daar over gingen.... alleen nog.. verkocht .. slotje... )
                            Er zijn wel meer verkopers die op meerdere paarden wedden, niet erg netjes maar weinig of niets tegen te doen. Op eBay kan de verkoper nog tot 12 uur vóór afsluiten van de biedingen zijn verkoop stopzetten, als ik me niet vergis.
                            Alle reply's die niet rechtstreeks te maken hebben met de verkoop worden gewist, dat is "standaard procedure" in het Aangeboden forum van BD.
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Re: Forumonderdeel "Aangeboden"

                              Wel "als hij hem 12??? uur ervoor had afgesloten had ik er nog mee akkoord gegaan.. maar dat heeft hij niet gedaan... dus heeft hij niet de intentie gehad om hem hier te verkopen...hij is op ebay geplaatst en daar vekocht .. dus .. waarom mag men iemand niet waarschuwen als iemand iets te koop aanbied.. en dat op een ander "biedsite" ook staan heeft.... ???
                              Want dan maakt men hier GEEN kans voor dat item, en is het beter dat men die entry wist , van diegene die hem ook op een biedsite zet..
                              Bieden mag hier niet .. het is hier genen ebay... maar als hij hier staat voor de lol, en ( want meer zie ik er niet in, ) dan vind ik dat de volgende entry's van "mogelijke kopers" hier wel degelijk mogen op gewaarschuwt worden ..
                              mijn 2 cents......
                              Wil geen hetze scheppen voor .. maar eerlijk is eerlijk.. dat een persoon het hier te koop zet, dan zou hij eerlijk ook moeten zeggen dat het ..... daar .. elders ... ook staat.

                              Comment

                              Working...
                              X