Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

formatteren reset de nummering niet

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • formatteren reset de nummering niet

    Elke foto heeft de naam SIMGXXXX, waarbij de X een cijfer voorstelt.
    Na het formatteren van het kaartje, begint deze nummering niet van vorafaan (bij SIMG0001).

    Is er een manier om de nummering te resetten?

  • #2
    In het fototoestel zelf de nummering resetten.

    Groeten

    Comment


    • #3
      Originally posted by dooievaar
      Elke foto heeft de naam SIMGXXXX, waarbij de X een cijfer voorstelt.
      Na het formatteren van het kaartje, begint deze nummering niet van vorafaan (bij SIMG0001).

      Is er een manier om de nummering te resetten?
      Stomme vraag misschien, maar waarom zou je dat willen resetten ? Het doornummeren heeft alleen maar voordelen, zo loop je, bij het overbrengen naar je PC, minder kans met het overschrijven.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sonyke
        Stomme vraag misschien, maar waarom zou je dat willen resetten ? Het doornummeren heeft alleen maar voordelen, zo loop je, bij het overbrengen naar je PC, minder kans met het overschrijven.
        Niet echt een stomme vraag. Normaal is dit alleen maar goed, maar ik lever mijn toestel terug in (Medion van de Aldi).
        Ik geef het liefst af hoe ik het heb gekregen

        Comment


        • #5
          Originally posted by kristof_dc
          In het fototoestel zelf de nummering resetten.

          Groeten
          Hmm ik heb die optie niet echt gezien. De standaardwaarden terugzetten helpt ook niet.

          Comment


          • #6
            dit gaat in vele fototoestellen gewoon niet..
            visit my website : http://www.freewallpapersite.com

            Comment


            • #7
              Mijn Sony heeft in het batterijcompartiment een klein reset knopje dat je met een puntig iets moet indrukken. Misschien heeft de medion ook iets dergelijks??

              Comment


              • #8
                Originally posted by Stefan16384
                Mijn Sony heeft in het batterijcompartiment een klein reset knopje dat je met een puntig iets moet indrukken. Misschien heeft de medion ook iets dergelijks??
                Nee niets te zien

                Comment


                • #9
                  Ik heb hiervoor een "oplossing" gevonden, misschien nuttig voor de andere Medion gebruikers van hier (als die er zouden zijn...):

                  1. Draai de knop op de 2de stand (om foto's te bekijken)
                  2. Folder > Nieuw > 101MDN41 > Set
                  3. Folder > Select > 101MDN41 (kies dus de nieuwe folder)
                  4. Wissen > Folder > 100MDN41 > Ja (bevestiging)

                  Nu heb je een nieuwe folder aangemaakt en die als standaard gezet. Elke folder heeft een aparte teller, en dus heet de eerste foto in deze folder "SIMG0001.jpg"
                  Het enige "nadeel" is dat de naam van de folder ook een teller heeft, en je kan erna niet terug de (eerste) folder "100MDN41" aanmaken...

                  Comment

                  Working...
                  X