Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

leren fotograferen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • leren fotograferen

    ik zijn startende hobby fotograaf, en heb besloten mij meer in te zetten in 2007 voor fotografie.
    maar kom tot de conclusie dak er momenteel te weinig van ken.

    dus als er iemand zin heeft mij een namiddag uitleg te geven over de bassis dingen en over het best nemen van een foto,zou ik wel eens zien zitten.

    dus mensen die mij willen helpen ik zijn van de regio harelbeke

    alvast bedankt
    30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaal

  • #2
    Re: leren fotograferen

    tja.... ik woon effe te ver weg, maar er zijn er zeker die je willen helpen hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: leren fotograferen

      Kijk eens of er in de buurt geen fotocursussen gegeven worden.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: leren fotograferen

        velen zoeken de goddelijke interventie in dure bodys en glas. in jouw geval eos 30D, 5D of 'beter' en L glas

        of het ook helpt


        btw, canon zegt het zelf hee: go out and play

        dus hup, naar buiten!
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: leren fotograferen

          En je kan ook enorm veel leren door eens een goed boek te lezen
          Nikon D50

          Comment


          • #6
            Re: leren fotograferen

            goede vraag ,
            heb lange tijd met het zelfde gezeten ,de oplossing is volgens mij stap gewijs werken ,leren uit je fouten en starten met alles vol automatis (de p knop of het groene rechthoekje op je eos 300D),en dan stap voor stap verder gaan (doe ik ook )veel vragen stellen op het forum helpt ook,sommige zijn hier echt behulpzaam ,soms heb je niet altijd direkt een antwoord op je vragen,en kom je het toevalig ergens tegen,,
            niet te veel wilen in eens, maar rustig je tijd proberen nemen om al je info die toegestopt krijgt te verwerken , en je zal zien dat het steeds beter gaat , en inderdaad iemand als bouk of andere eos bezitters zouden je veel leed kunnen besparen om dat zij dit toestel door en door kennen.
            Succes des.

            Comment


            • #7
              Re: leren fotograferen

              Zoveel mogelijk foto's maken, inderdaad 'it's playtime !'
              Foto's die je zelf goed vindt posten voor kritiek. Daar zal je veel uit leren.
              Meedoen aan sites zoals dpchallenge is ook een aanrader.

              Tom.

              Comment

              Working...
              X