Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leveringstijd uit USA zeer lang ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leveringstijd uit USA zeer lang ?

    Ik heb op 03 januari jl van een kennis in de States tweedehands een paar lenzen gekocht (CrystalVue SharpShooter, Tiffenx2) voor mijn S30. Zij heeft die opgestuurd met US Airmail, verzekerd.
    Da's nu al 7 weken, en nog altijd niets gezien. Dit lijkt me niet meer normaal. De lens-adapter van CKCpower was er al na 14 dagen !
    Heeft iemand gelijkaardige ervaringen ?
    Enig idee hoe ik kan (laten) uitzoeken waar dat pakketje blijft ?
    thx !
    Werner.
    BD0380BE.

  • #2
    Werner,

    Ik bestelde begin december een paar onderdelen in de US. Leveringstermijn normaal tussen 7 en 10 dagen werd me verzekerd. Met nieuwjaar nog steeds niets. Maar met de feestdagen ertussen had ik zoiets van dat is mogelijk. Op 10 januari bestelde ik de goederen opnieuw met de vraag die per express op te sturen (dan kan je namelijk de ststus van de zending volgen). Na een goeie week inderdaad alles van die express-zending ontvangen. Op 11 februari kreeg ik plotseling een pakketje. Wat dacht je, na bijna twee en een halve maand krijg ik mijn eerste bestelling. Waar ligt dat aan ? Ik weet hiet niet.
    Epix
    Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
    Lidnummer: BD0209BE

    Comment


    • #3
      Epix, bedankt voor je reactie - het kan dus nog!
      Weet iemand misschien waar ik bij de Post kan navragen of ze het pakket al gededouaneerd hebben ? Ik heb vorige week een aanvraag gedaan op hun website. Kreeg s'anderendaags (!) al een vriendelijk antwoord terug dat ze m'n vraag hadden doorgegeven aan de dienst Internationale zendingen en dat deze binnen een "redelijke " termijn zouden antwoorden. Maar wat is "redelijk" ???
      Toch langs deze weg bedankt aan de mensen van de klachtendienst van de Post voor hun snelle reactie. Als hun Internationale zendingen nu ook maar zo snel zijn, en m'n pakketje tevoorschijn toveren ...
      Werner.
      BD0380BE.

      Comment


      • #4
        Zij er dan bedrijven uit de USA die leveren in Europa?
        Via mijn buur (Amerikaans militair) kan ik een Canon kopen die hij in the US bestelt. Europese garantie is er echter niet bij.
        Ga het toch proberen. Prijzen zijn ginder véél interessanter.

        Originally posted by Epix
        Werner,

        Ik bestelde begin december een paar onderdelen in de US. Leveringstermijn normaal tussen 7 en 10 dagen werd me verzekerd. Met nieuwjaar nog steeds niets. Maar met de feestdagen ertussen had ik zoiets van dat is mogelijk. Op 10 januari bestelde ik de goederen opnieuw met de vraag die per express op te sturen (dan kan je namelijk de ststus van de zending volgen). Na een goeie week inderdaad alles van die express-zending ontvangen. Op 11 februari kreeg ik plotseling een pakketje. Wat dacht je, na bijna twee en een halve maand krijg ik mijn eerste bestelling. Waar ligt dat aan ? Ik weet hiet niet.

        Comment


        • #5
          Het ligt aan het verzenden zelf, als het normaal gepost wordt kan er inderdaad enige tijd over heen gaan. Als het met airmail gestuurd is is het meestal binnen 2 weken binnen.


          Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

          Comment


          • #6
            heb al 2 keer besteld bij www.starbatteries.com en die leveren op minder dan een week
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment

            Working...
            X