Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

    langzaam maar zeker begint mijn collectie lenzen en ander materiaal wel wat te groeien.
    Nu vroeg ik me af hoe jullie je materiaal opslaan bij jullie thuis.
    Een speciaal ontworpen kast? In een plastic zak op de kast?
    Let me know...
    StijnDeGrauwe.be

  • #2
    Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

    in mijn rugzak
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

    FZ50

    Comment


    • #3
      Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

      wel,hier zitten de dingen die ik meest gebruik in mijn rugzak,deze is altijd toe zodanig dat alles veilig zit.
      de rest van mijn gerief zit in een kast,netjes naast en op elkaar gestapeld

      dan zijn er nog dingen die altijd in mijne auto blijven liggen en dat is mijn statief,en raamklem.
      website: www.stijnboelens.com

      Comment


      • #4
        Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

        Laatst was ik bij iemand op bezoek en daar stonden alle lenzen gewoon in een grote rugzak naast zijn bank. Is ook een mogelijkheid.
        Fotoapparatuur
        Portfolio

        Comment


        • #5
          Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

          Er bestaan daar afaik ook grote opslag/draagkoffers voor, mijn nonkel gebruikt er zo een voor al zijn objectieven in op te bergen in zijn studio

          Comment


          • #6
            Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

            Hoi,

            Ik bewaarde eerst alles in 2 rugzakken ( Lowepro Slingshot 200 AW en Mini trekker AW).
            Om het thuis toch wat ordelijk te houden heb ik nu een B&W koffer die mooi uit het zicht opgeruimd kan worden. Daar ligt alles in als het niet gebruikt wordt, hieruit pak ik dan wat ik nodig heb naar een rugzak als ik eropuitga.

            Grtz

            Bryan
            Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

            Comment


            • #7
              Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

              Heb alles, wanneer het niet in de tas zit, op de plank staan. Lenzen mooi in hun hoesje en alle andere spullen los op de plank.

              Comment


              • #8
                Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

                Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                langzaam maar zeker begint mijn collectie lenzen en ander materiaal wel wat te groeien.
                Nu vroeg ik me af hoe jullie je materiaal opslaan bij jullie thuis.
                Een speciaal ontworpen kast? In een plastic zak op de kast?
                Let me know...
                Materiaalkamer naast de studio (mijn vroegere donkere kamer). Voordeel: de ruimte van de studio kan optimaal worden benut, want alle camera's, statieven enz worden pas uitgehaald als ze nodig zijn. De ruimte heeft slechts één toegang, en is optimaal beveiligd.
                Fullator
                Fotostudio Candela Zone
                website: http://www.chronax.be
                website: http://www.marquisemodels.eu

                Comment


                • #9
                  Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

                  Na de inbraak onlangs veilig achter slot & grendel :

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

                    Sinds jaar en dag in brandkast
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Opslag fotomateriaal (niet foto's!)

                      Ik heb niet gewacht dat ze bij mij zouden inbreken om mijn fotomateriaal en mijn laptop in een brandkast op te bergen . 't Zijn 2 goedkope brandkasten uit de makro die eigenlijk dienen om dossier op te bergen...niet superstevig dus ('k heb ze rond de 50 à 80 euro stuk betaald), maar hoedanook zal dit de inbrekers ontmoedigen, of op zijn minst vertragen Bovendien heb ik ze met 4 zware bouten in de muur bevestigd en ergens op een hoog en droog in een inbouwkast verborgen. Met een aantal silicaatzakjes in die kasten blijven de lenzen bovendien gevrijwaard van vocht.
                      meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                      Comment

                      Working...
                      X