Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Newbie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Newbie

    Beste,

    Zoals de titel al reeds doet vermoeden ben ik een newbie op digitale reflex-fotografie. Ik heb wel al eens gewerkt met een analoog toestel en ken de werking. Ik gebruik echter meestal de Auto-stand.
    Ik heb nu onlangs een 2e hands EOS300D aangekocht met standaard lens. Aangezien mijn job op de luchthaven wil ik ook wel een wat foto's maken van de toestellen die er landen en anderzijds op vakantie toch wat betere foto's maken dan met zo compact toestel. Ik ben dus op zoek naar een bijkomende zoom lens en had hiervoor de Tamron AF70-300mm F/4-5.6 Di LD Macro 1:2 op het oog. Daar mijn budget nogal beperkt is, is 200€ echt de max die ik er momenteel wil aan geven.
    Is dit rekening houdend met bovenstaand een goede aankoop of hebben jullie hier eventueel nog een andere die jullie aanraden?

    Firechief

  • #2
    Re: Newbie

    De Sigma AF 70-300mm f/4-5.6 APO II DG macro staat veel beter aangeschreven dan de Tamron... Te vinden voor +/- 250 euro

    Comment


    • #3
      Re: Newbie

      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      De Sigma AF 70-300mm f/4-5.6 APO II DG macro staat veel beter aangeschreven dan de Tamron... Te vinden voor +/- 250 euro
      Moet het die APO II zijn? Heb er eentje gevonden maar daar staat die II niet bij vermeld voor 199€

      Firechief

      PS: Zijn dit autofocus lenzen?
      Last edited by Firechief; 11 januari 2007, 21:14.

      Comment


      • #4
        Re: Newbie

        Moet in ieder geval APO zijn.
        En is autofocus, ja.

        Comment

        Working...
        X