Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 1DmarkIIN probleem opgelost.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 1DmarkIIN probleem opgelost.

    Ik had me vlak voor Kerstmis nog een nieuwe 1D MarkII N aangeschaft omdat men me verteld had dat de Canon prijzen zouden stijgen. Ik heb na een paar dagen gebruik een storend gebrek ontdekt. Op hogere isowaarden strepen op de foto. Dus ik terug naar Konijnenberg( Turnhout) met mijn klachten. Na wat testjes hebben ze het toestel gewoon vervangen door een nieuwe body.In de winkel mogen proberen of er eventueel dezelfde strepen te zien waren.Niks gemerkt.....althans in de winkel niet. Twee dagen later weerom dezelfde problemen ,al waren deze maal de strepen minder zichtbaar.Weerom naar Konijnenberg.....maar een andere body was niet meer voorradig.Men beloofde mij daar om beide body's te testen in een servicecenter om een oorzaak te vinden voor de strepen op de foto. De body's zijn beiden getest maar men heeft daar geen defect gevonden. Ik heb even gedacht nu kan het touwtrekken tussen klant ,verkoper en canon beginnen. Voor mij waren deze gebreken onaanvaardbaar en ik wilde ook geen van beide toestellen.Maar de verkoper bij Konijnenberg heeft mijn versie van het verhaal als waarheid aanvaard, ook al heeft men niets bij het testen gevonden. Ik heb inmiddels nu een derde nieuwe body maar deze keer geen enkel probleem. Het toestel is zijn geld dubbel en dik waard. Ik heb het vermoeden dat op veel plekken je al geen tweede toestel laat staan derde toestel gaat krijgen als men geen merkbaar defect vind bij de hersteldienst. De vriendelijke verkoper bij Konijnenberg(Fred van Putten ) heeft mijn zaak echt ter harte genomen en mijn hele probleem tot in de puntjes geregeld. Je zal mij niet snel in een andere fotozaak zien binnenstappen.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Working...
X