Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bmx, skate foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bmx, skate foto's

    Ik heb een canon 350D en wil meer in het genre bmx en skate komen.
    Welke lenzen zijn zeer goed aan te raden.
    Ik weet zeker dat een fish eye erbij zal zitten maar welke nog?

    Bedankt!

  • #2
    Re: bmx, skate foto's

    je zal wat meer info moeten geven over wat genre foto's je wil nemen
    (binnen of buiten,met flits of zonder flits (al dan niet extern), van dichtbij of van veraf(tribune?)...
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: bmx, skate foto's

      Van ver en dicht. Vooral ver intereseert mij.
      Vooral buiten
      En soms 's avonds met flitser maar dat is voor later. Heb nog niet direct externe flitser nodig denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: bmx, skate foto's

        Oorspronkelijk geplaatst door Kel.Ken Bekijk bericht
        Van ver en dicht. Vooral ver intereseert mij.
        Vooral buiten
        En soms 's avonds met flitser maar dat is voor later. Heb nog niet direct externe flitser nodig denk ik.
        als het vooral buiten is, zal je niet meteen een super lichtsterke lens nodig hebben. dan zou ik je aanraden:
        -voor van ver een canon 70-200 4L (590euro nieuw) maar binnen ga je er niet veel mee zijn weliswaar (tenzij er echt veel licht is)
        -voor dichtbij een 17-50 2.8 of 18-50 2.8 (er zijn er verschillende) en daar kan je binnen ook nog wat mee doen
        en als je binnen toch wel wat goede foto's wil kunnen nemen zonder flits eventueel ook een 50mm 1.4 maar je zit dan wel vast op 50mm

        je zal er ook mee rekening moeten houden dat als je echt goede foto's wil in zulke omstandigheden (snel bewegende onderwerpen, soms weinig licht, dichtbij én veraf) je zeer veel geld zal mogen uitgeven (wat voor een student niet zo evident zal zijn neem ik aan)
        Last edited by Matthias; 9 januari 2007, 13:16.
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: bmx, skate foto's



          Kijk hier eens, scroll gewoon een beetje naar beneden tot de skate/bmx pics deze zijn genomen met een 17-35 2.8-4 en wel met flits...
          HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
          Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

          Comment


          • #6
            Re: bmx, skate foto's

            thnx voor de reacties tot nu toe.
            Heb zo een beetje mijn keuze zitn maken

            Comment

            Working...
            X