Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe aan Canon Cashback vouchers geraken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe aan Canon Cashback vouchers geraken

    Hallo Allen,

    Ik heb in 2006 wat materiaal gekocht waar een cashback optie op was. Nu blijkt dat ik nog tot eind januari de vouchers kan opsturen. Enige probleem is dat ik geen vouchers in het bezit heb. Weten jullie hoe ik hieraan kan geraken?

    Alvast bedankt,
    Timba

  • #2
    Re: Hoe aan Canon Cashback vouchers geraken

    Misschien eens zoeken in het "Aangeboden" forum, er zijn nog wel mensen die hier een paar vouchers liggen hebben.
    Op Canon hoef je niet te rekenen, ik had er midden november via e-mail aangevraagd en tot op heden niks ontvangen....


    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

    Comment


    • #3
      Re: Hoe aan Canon Cashback vouchers geraken

      Een dag te laat ... zijn maandag met de vuilkar vertrokken en waren inderdaad door Canon toegestuurd ...
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Hoe aan Canon Cashback vouchers geraken

        zaterdag ben ik mijn 400D gaan halen. Zat idd een boekje bij. Geen enkele die ik kan gebruiken. Welke heb je nodig? Mail me anders, gaat sneller
        Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

        Comment


        • #5
          Re: Hoe aan Canon Cashback vouchers geraken

          als goody je niet zou kunnen helpen,
          ik moet ook nog ergens zo'n boekje hebben.

          maar laat het dan eerst weten als je ze hebt, dat ik niet voor niks zoek
          You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
          www.koendd.be

          FZ50

          Comment


          • #6
            Re: Hoe aan Canon Cashback vouchers geraken

            Ik heb nog alles liggen...laat maar iets weten.
            Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

            Comment


            • #7
              Re: Hoe aan Canon Cashback vouchers geraken

              Goody gaat mij de vouchers opsturen.
              Allemaal bedankt voor de reactie.

              Comment

              Working...
              X