Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotokader 30x30

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotokader 30x30

    Weet er iemand een online shop waar je fotokaders kan bestellen en meerbepaald kaders voor foto's van 30x30?

    thx!

  • #2
    Re: fotokader 30x30

    Dat wil ik ook wel eens weten, waar halen jullie je (echte) kaders? Hoeft geen online winkel te zijn..
    Zen

    Comment


    • #3
      Re: fotokader 30x30

      Mijn vaste leverancier: De Wieuw. Ik haal ze normaal in hun winkel in Antwerpen, maar hun kaders worden ook verkocht via nogal wat kaarten- en postershops (ArtSquare, Expo, enz.)
      My work: VICTORIE.com

      Comment


      • #4
        Re: fotokader 30x30

        Goedkoop zijn ze niet, maar ik heb enkele maanden terug bij Expo 'n 40x40 kader (fotosize 40, kader 42,5) gekocht voor zo'n €23.
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #5
          Re: fotokader 30x30

          in de batjeshoek

          Welkom bij de batjeshoek. U koopt toch ook bij de goedkooptste. Roeselarebaan 2 - 8810 Lichtervelde - Ook open op zondag.


          (eigenlijk een beetje een marginale winkel, maar tis goedkoop)
          You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
          www.koendd.be

          FZ50

          Comment


          • #6
            Re: fotokader 30x30

            Als je toch van het Leuvense bent ... is Lucas Creativ niet goed genoeg?





            Ik ga daar al jaren, je hebt voorgemaakte of op maat, goedkope en dure, sobere en luxueuze, ...

            Echt prima service, veel keuze en goede kwaliteit.

            Ze zijn er vriendelijk en gedienstig.

            PS : Deze zitten op verschillende plaatsen in België hoor ... even Lucas Creativ ingeven op de Gouden Gids.
            Last edited by VerSeg; 9 januari 2007, 00:08.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: fotokader 30x30

              Ehr... niet precies 30 x 30, maar 29 x 29: Ikea... Ik kan ze niet op de site vinden, maar aangezien ik ze er vorige week gewoon gekocht heb bestaan ze wel

              Comment


              • #8
                Re: fotokader 30x30

                Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
                Ehr... niet precies 30 x 30, maar 29 x 29: Ikea... Ik kan ze niet op de site vinden, maar aangezien ik ze er vorige week gewoon gekocht heb bestaan ze wel

                Kaders van IKEA zijn op zich interessant van prijs en vaak heel mooi ook, MAAR de passepartouts die er in zitten zijn niet kleurvast/lichtbestendig. De witte werden bij mij al snel bruin

                In Leuven kan je bij Foto Bert Verlinden laten kaders maken.
                Persoonlijk ging ik nogal vaak bij Cinderella in Scherpenheuvel, krijg je al snel korting en kwam goedkoper dan bij Lucas (Meerhout), die hebben nu ook een zaak in het Leuvense.

                Comment


                • #9
                  Re: fotokader 30x30

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Als je toch van het Leuvense bent ... is Lucas Creativ niet goed genoeg?
                  Die kende ik niet & is inderdaad vlakbij.
                  thx!

                  Comment

                  Working...
                  X