Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Taalinstellingen Canon

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Taalinstellingen Canon

    Dag digivrienden,

    Hoe zou het zitten met de gebruikstalen die je kan instellen op de toestellen?
    Kan je Nederlands selecteren op een toestel dat je in de USA aanschaft?


  • #2
    Ik denk het wel.
    Ze zullen toch geen speciale software ontwikkelen voor Amerika alleen? Op mijn G3 staan zelfs mogelijkheden om chinees als taal in te schakelen...
    Als je een Nederlanstalige handleiding wenst is dat direct geregeld met een faxje naar Canon België. Bij mij: formulier vrijdag gefaxt en vandaag pakketje ontvangen met handleiding hardware en software, extra cd van canon zelf en van photoshop 5.0. (nu heb ik die cd's dubbel en 2 europese garantiebewijzen. ) Als je in de USA koopt heb je echter geen europese garantie...

    Comment


    • #3
      Doet Canon moeilijk als je een garantieprobleem hebt dan?
      Je mag me steeds een Europees garantiebewijs bezorgen voor een S45.
      Ik heb een toestel besteld bij een Amerikaanse militair, die in België gelegerd is. 529 USD, ongelofelijk. Wel zonder Compaq Flash Card.


      Originally posted by sporty
      Ik denk het wel.
      Ze zullen toch geen speciale software ontwikkelen voor Amerika alleen? Op mijn G3 staan zelfs mogelijkheden om chinees als taal in te schakelen...
      Als je een Nederlanstalige handleiding wenst is dat direct geregeld met een faxje naar Canon België. Bij mij: formulier vrijdag gefaxt en vandaag pakketje ontvangen met handleiding hardware en software, extra cd van canon zelf en van photoshop 5.0. (nu heb ik die cd's dubbel en 2 europese garantiebewijzen. ) Als je in de USA koopt heb je echter geen europese garantie...

      Comment


      • #4
        IDD als je Canon camera gekocht hebt buiten EU krijg je geen EU garantie. Je hebt ook niks aan een andere garantiekaart om dat het fototoestel gekoppeld is aan de garantiekaart middels serienummer. Zie de reactie van Canon een paar dagen terug op mijn vraag:

        Geachte heer Joey,

        De Japanse/Amerikaanse garantie voor digitale camara's geldt niet in Europa! U kunt uw toestel altijd laten repareren in Nederland, mocht dit nodig zijn, alleen zult u de kosten zelf moeten betalen!

        Met vriendelijke groet,

        Canon Afd. Verkoop
        -----Original Message-----
        From: Joey [mailto: joey@planet.nl]
        Sent: vrijdag 14 februari 2003 17:20
        To: doc_nl@canon.nl
        Subject: Commerciele Vragen


        Naam: Joey

        E-mail: joey@planet.nl
        Model:
        Serienummer: xxxxxx
        Opmerkingen: Mijn vraag is algemeen van aard. Als bezitter van een Canon SLR A1 camera, Canon SLR Elan IIe camera wil ik nu een digitale camera kopen. Dit wil ik doen in Japan of Veringde Staten. Mijn vraag is de garantie die ik krijg in Japan/VS op het Canon toestel mag ik deze indien noodzakelijk claimen in Nederland?
        "elk voordeel heb z'n nadeel" http://www.pbase.com/johan2084/japan_2003

        Comment

        Working...
        X