Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede voornemens voor 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede voornemens voor 2007

    Zijn er nog fotografen onder jullie die voor 2007 eens iets aparts gaan doen, of in ieder geval het voornemen hebben??

    Ik bedoel, ga je eens totaal afwijkend iets anders fotograferen, of staat er nog iets specifieks op uw lijstje om eens te fotograferen? Een fotografen meeting te organiseren of iets dergelijks?

    Zelf heb ik nog wel wat plannen kwa organisatie, maar dat hangt nog even af van mijn nieuwe job!!!

    Verder afgelopen 2 jaar teveel in opdracht bezig geweest met oa vechtsport fotografie. Dit jaar wil ik me weer storten op m'n hobby, en dat is gewoon fotograferen waar ik zin in heb. Iets wat zowieso in zal houden dat ik me weer meer bezig zal houden met model fotografie, maar dan gericht op het extreme van expressie (zullen later wel op BD te zien zijn). Ik hoop zelf nog een keer foto's te kunnen maken tijdens een millitair bivak. Niet rondlopen met m'n camera, maar iets speciaals... wat en hoe, misschien later meer info als ik toestemming krijg

    Kwa organisatie zullen we waarschijnlijk met een klein clubje BD'rs dit jaar naar Italie gaan, maar dat zal ook spoedig gemeld worden als het 100% zeker is!!

    Jullie nog leuke plannen?
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2
    Re: Goede voornemens voor 2007

    Voornemen: statief en groothoek aanschaffen.
    Vooral veel buiten foto's blijven maken van natuur, evenementen en mensen.
    Geensceneerde (studio) fotografie spreekt me steeds minder en minder aan hoe meer ik er (hier) van zie, dus denk niet dat ik mijn interesse wens te verleggen.
    In 't najaar wil ik naar India en Nepal dus daar weer vele allround reisfoto's maken. Ook heb ik gelezen dat je in Nepal tijdens 'n tandemparaglidingvlucht je camera (ja, zelfs je dslr) mee kunt nemen, dus dat lijkt me ook gaaf.

    Comment


    • #3
      Re: Goede voornemens voor 2007

      mijn 300D verkopen en een 30D aankopen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Goede voornemens voor 2007

        Mijn belangrijkste voornemen voor het nieuwe jaar op fotografisch gebied is gisteren reeds geslaagd. Ik had me voorgenomen dit jaar toch zeker over te stappen op digitaal en gisteren ben ik dan even mijn eindejaarspremie gaan inruilen voor de Canon Eos 400D...

        Resterende voornemens: 200 km wandelen op het traject van de GR5 en nog minstens evenveel km's elders en terwijl we op wandel zijn mij toe te laggen op landschaps- en natuurfotografie. Als de wandelingen het toelaten wil ik ook wel eens architectuurfotografie proberen.

        Een ander goed voornemen is me te verdiepen in portretfotografie en fotografie van mensen in het algemeen, vooral bij dit voornemen denk ik dat het beter is dit nog even uit te stellen tot 2008.

        Grtz

        Comment

        Working...
        X