Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Homo erectus...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Homo erectus...

    Iepz,

    Ik ben zowat een silent enjoyer van al de prachtige fotografie die hier al gepost is, ik absorbeer als een spons om mijn eigen creaties te verbeteren.

    In alle forum posten heb ik al veel geleerd, alleen vind ik "mensen & modellen" nogal éénzijdig (en dat is eigenlijk bij alle foto forums zo). Er is al heel wat vrouwelijk schoon de review gepasseerd en daar heb ik ook al massa's veel uit geleerd, maar waar blijven de mannelijk shoots eigenlijk?

    Ooit eens setje gezien van Lieven Lens die heel prachtig in elkaar zat, maar waar blijven de uitdagers? Zoveel toptalent moet toch zeker nog wat in zijn mars hebben....

    Begrijp me niet verkeerd, veel foto's onder het modellen forum zijn vet goed, maar het zou wel leuk zijn mocht het wat meer 50 - 50 verdeeld zijn. Zodat daar ook uit geleerd kan worden.

    voor de rest...
    You keep up the good work and i'll will keep on learning

    Grtz
    MisterF

    PS: ik ben wss de 1.546.734.6554,009 ste persoon die dit even aanhaalt

  • #2
    Re: Homo erectus...

    zou zeggen; geef zelf een voorbeeld, die van Oktober was toch mooi, maar al weer een tijdje terug hè en misschien slaat het aan.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Homo erectus...

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      zou zeggen; geef zelf een voorbeeld, die van Oktober was toch mooi, maar al weer een tijdje terug hè en misschien slaat het aan.
      grt,bouk.
      Bedankt (!) maar die foto's waren allesbehalve een shoot hoor, het was meer een zotte ingeving. Als ik er nu op terug kijk zijn ze wel cava, maar ik denk dat ze een andere bewerking nodig hebben. Kzal mij daar nog eens mee bezig houden.

      Zelf zou ik graag schitterende voorbeelden geven, maar ik heb daar nu eens noppez ervaring in. Als ik eens tijd heb ga ik eens een shoot doen met mijn broer... als ik ondertussen veel kan bijleren van andere shoots zou dat wel goed meegenomen zijn

      grtz

      Comment


      • #4
        Re: Homo erectus...

        Oorspronkelijk geplaatst door MisterF Bekijk bericht
        alleen vind ik "mensen & modellen" nogal éénzijdig
        daar ben ik 't mee eens!
        niet alleen omdat er vooral vrouwelijke modellen worden gebruikt, maar vooral omdat in scene gezette (studio)fotografie er de overhand heeft

        hoe meer ik die modellenfoto's bekijk, hoe meer ik besef dat dat mijn soort fotografie niet is, 't is té in scene gezet en té opgepoetst (alhoewel ik de stijl van fotofolio daar tussen zéér verfrissend en origineel vind!)

        waarom is er eigenlijk geen apart subforum voor deze modellen/studioshoots, omdat dit toch een hele andere tak van fotografie is dan de spontane portretten die je krijgt met straat- reisfotografie?

        Comment

        Working...
        X