Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

redcoon.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • redcoon.be

    Iemand ervaringen met deze winkel? Ik vind hier niet zoveel commentaren op het forum van terug. Ze zijn wel supergoedkoop! Weet er iemand of er ook een afhaalpunt is?
    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
    http://www.orlik.be

  • #2
    Re: redcoon.be

    zie ook redcoon.de .... redcoon.nl ...
    Last edited by Zwerten; 6 januari 2007, 22:09.
    brochef_photographer

    Comment


    • #3
      Re: redcoon.be

      Oorspronkelijk geplaatst door Zwerten Bekijk bericht
      zie ook redcoon.de .... redcoon.nl ...
      Ben ik ook tegen gekomen, maar daarmee weet ik nog niks meer he...
      Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
      http://www.orlik.be

      Comment


      • #4
        Re: redcoon.be

        Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
        Ben ik ook tegen gekomen, maar daarmee weet ik nog niks meer he...
        Nou, dan moet je eens naar een DEFTIGE OOGCONTROLE gaan.

        - onderaan de hoofdpagina "FAQ" klikken
        - dan op de link klikken "Kunnen klanten hun producten ook afhalen bij redcoon?"

        Mijn inziens zijn zo'n vragen zijn uit pure luiheid. We weten dus ook al dat je nooit de zoek-functie van het forum zal gebruiken.
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #5
          Re: redcoon.be

          Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
          Nou, dan moet je eens naar een DEFTIGE OOGCONTROLE gaan.

          - onderaan de hoofdpagina "FAQ" klikken
          - dan op de link klikken "Kunnen klanten hun producten ook afhalen bij redcoon?"

          Mijn inziens zijn zo'n vragen zijn uit pure luiheid. We weten dus ook al dat je nooit de zoek-functie van het forum zal gebruiken.
          Ik vind het verschrikkelijk dat je zo'n dingen zegt, want ik gebruik altijd de zoekfunctie vooraleer ik een vraag stel. Sorry als ik het gemist heb, we kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jij... Als je alleen mensen kan afbreken, gelieve dan niet te reageren aub.
          Ik had ook gevraag naar ervaringen over deze site (misschien niet gelezen???).
          Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
          http://www.orlik.be

          Comment


          • #6
            Re: redcoon.be

            O ja, ik heb degelijk ervaring met redcoon, en wat voor ervaringen!!!
            Ik bespaar het ganse verhaal want dan ben ik volgende week nog aan het tikken op mijn klavier... trouwens het verhaal is zo absurd dat ik eigenlijk twijfel als er wel iemand mij zou geloven! Na tientallen mails en chatsessies gedurende 5 weken heb ik de brui aan gegeven, ik was al in de wolken dat ik mijn geld terug kreeg! Nooit meer redcoon!!!

            Comment


            • #7
              Re: redcoon.be

              Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
              Ik vind het verschrikkelijk dat je zo'n dingen zegt, want ik gebruik altijd de zoekfunctie vooraleer ik een vraag stel. Sorry als ik het gemist heb, we kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jij... Als je alleen mensen kan afbreken, gelieve dan niet te reageren aub.
              Ik had ook gevraag naar ervaringen over deze site (misschien niet gelezen???).

              Ja, op alle fora zitten een aantal van dit soort gezellige mensen, niets van aantrekken

              Comment


              • #8
                Re: redcoon.be

                Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
                Ik vind het verschrikkelijk dat je zo'n dingen zegt, want ik gebruik altijd de zoekfunctie vooraleer ik een vraag stel.
                Nou, dan was ik verkeerd in m'n "mijn inziens". Excuus.
                (zie je, 'k ben niet te beroerd 'n fout toe te geven )

                Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
                Sorry als ik het gemist heb, we kunnen niet allemaal zo perfect zijn als jij... Als je alleen mensen kan afbreken, gelieve dan niet te reageren aub.
                Het was niet enkel afbreken, dat zou ik te grof vinden. Daarom heb ik ook zo goed mogelijk proberen de weg te tonen langs dewelke je de info kon vinden.
                Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                MySite - All your base are belong to us - What you say

                Comment


                • #9
                  Re: redcoon.be

                  Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
                  Nou, dan was ik verkeerd in m'n "mijn inziens". Excuus.
                  (zie je, 'k ben niet te beroerd 'n fout toe te geven )


                  Het was niet enkel afbreken, dat zou ik te grof vinden. Daarom heb ik ook zo goed mogelijk proberen de weg te tonen langs dewelke je de info kon vinden.
                  ok, zand erover!
                  Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                  http://www.orlik.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: redcoon.be

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouvelo
                    O ja, ik heb degelijk ervaring met redcoon, en wat voor ervaringen!!!
                    Ik bespaar het ganse verhaal want dan ben ik volgende week nog aan het tikken op mijn klavier... trouwens het verhaal is zo absurd dat ik eigenlijk twijfel als er wel iemand mij zou geloven! Na tientallen mails en chatsessies gedurende 5 weken heb ik er de brui aan gegeven, ik was al in de wolken dat ik mijn geld terug kreeg! Nooit meer redcoon!!!
                    Kan je mss toch in het kort hierover iets kwijt?
                    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                    http://www.orlik.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: redcoon.be

                      Op Tweakers.net kan je ook het een en het ander lezen van Redcoon .... Tweakers.net - Redcoon Benelux
                      brochef_photographer

                      Comment


                      • #12
                        Re: redcoon.be

                        Oorspronkelijk geplaatst door Zwerten Bekijk bericht
                        Op Tweakers.net kan je ook het een en het ander lezen van Redcoon .... Tweakers.net - Redcoon Benelux
                        Bedankt voor de link
                        Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                        http://www.orlik.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: redcoon.be

                          Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
                          Iemand ervaringen met deze winkel? Ik vind hier niet zoveel commentaren op het forum van terug. Ze zijn wel supergoedkoop! Weet er iemand of er ook een afhaalpunt is?
                          Zo heel erg supergoedkoop zijn ze niet, de Canon 70-200 f2,8 L IS die ik net bij www.top-foto.de besteld heb kost daar 200 euro meer.

                          En ik was net wat prijzen van geheugenkaartjes aan het vergelijken, van de vier websites die ik bekeken heb is het de duurste voor een Sandisk 2 GB Extreme III.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: redcoon.be

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Zo heel erg supergoedkoop zijn ze niet, de Canon 70-200 f2,8 L IS die ik net bij www.top-foto.de besteld heb kost daar 200 euro meer.

                            En ik was net wat prijzen van geheugenkaartjes aan het vergelijken, van de vier websites die ik bekeken heb is het de duurste voor een Sandisk 2 GB Extreme III.
                            Ja, voor sommige dingen zijn ze idd duurder. Maar ik ben aan het uitkijken naar Eos 400D (NL handleiding) + 17-85mm IS + 75-300mm IS en daar staat ie behoorlijk goedkoop.
                            Maar nu ik de reviews gelezen heb op tweakers.net, twijfel ik alleen maar meer aan de betrouwbaarheid van deze site.
                            Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                            http://www.orlik.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: redcoon.be

                              En Orlicsken ?
                              Uiteindelijk besteld bij Redcoon ?
                              Zoja hoe is het afgelopen ?

                              Ik sta op punt er ook te bestellen (geen camera, maar surround-speakers), maar dan wel onder rembours om het veilig te spelen...


                              De samenvatting van de bestelling is imho toch duidelijk :



                              Uiteindelijk betaal ik 38 Euro extra voor de verzending van een pak van +-30Kg en
                              dit onder rembours + transportverzekering (wat dat ook mag inhouden)

                              Bij grote verzendingen gebeurt de verzending door Transportbedrijf "De Greef" en niet door TNT e.d.
                              Het ziet er in ieder geval vrij betrouwbaar uit na het lezen van deze stelling op Redcoon:

                              "Groot formaat leveringen worden door De Greef Transport centrum bezorgd.
                              Zodra uw levering klaar is voor levering, wordt er een leveringsafspraak met u
                              gemaakt door De Greef Transport centrum, per telefoon."


                              Wat ik me gewoon nog afvraag bij "onder rembours-verzending" is: mag je je pakket nog controleren vóór je betaalt ?

                              Mag je eigenlijk weigeren om te betalen/ontvangen als je ziet dat het pakket niet hetgene is wat je uiteindelijk besteld had ?



                              Ervaringen met Redcoon zijn dus altijd welkom


                              Comment

                              Working...
                              X