PDA

Volledige versie bekijken : shop regio Gent ?

pr0grez
6 januari 2007, 17:27
Ik vroeg me af waarom er enkel goede (online) shops in Antwerpen/Nederland zijn en niet in Oost-Vlaanderen, meerbepaald regio Gent.
De enige die ik nu kan bedenken is Focilux maar ik moet zeggen dat hun aanbod eerder beperkt is als je in hun winkel komt.
Tenzij je geïnteresseerd bent in één en hetzelfde Manfrotto statief, 500 soorten VHS films of 3 rugzakken.

Ze zijn misschien geen specifieke online winkel zoals bv. Konijnenberg, maar heden ten dage is het volgens mij onontbeerlijk om een groot deel
van je stock op je site hebben te staan. Dit kan ik duidelijk weerleggen aan het feit dat ik nu gewoon geneigd ben om op andere websites rond te kijken.
Blijkbaar hebben ze ook een voorliefde voor Canon ofzo.

Nu is mijn vraag, bestaat er een (online) winkel met fysieke locatie regio GENT (Sint-Niklaas is geen Gent) met een uitgebreid aanbod en voldoende stock?

Uw antwoord wordt in dankbaarheid afgenomen!

mm
6 januari 2007, 18:16
prOgrez,

spring eens binnen bij Art&Craft (http://www.artencraft.be/)(brugsesteenweg, mariakerke)
top-camera shop en pro-dealer van canon.
heel goeie ontvangst ook!

mm

Jazzaddict
6 januari 2007, 19:24
In Gent heb je online ook 2Compute Schooldreef 73-75, B-9050 Gentbrugge, en ze hebben zeker een afhaalpunt., en ik denk ook een winkel. Hier kun je meer info vragen :
http://www.2compute.net/shop.aspx?RMP=net/catalogviewer.aspx?type=DCRF&supplier=NIKO

mm
6 januari 2007, 22:00
In Gent heb je online ook 2Compute
yep, die ook!
en die staan rechtsboven vrij dikwijls vermeld.
ik ging er dus maar van uit dat TS wou weten of er nog meer waren.

mm

pr0grez
6 januari 2007, 23:54
Bedankt MM, aan A&C had ik nog niet gedacht eerlijk gezegd!
Die 2Compute lijkt me evenwel minder interessant aangezien het minieme aanbod en toch wel veel te hoge prijzen :-)
Toch bedankt ;-)

PSG
7 januari 2007, 16:47
top-camera shop en pro-dealer van canon.

Is dat geen contradictio in terminis?

Sorry, kon het niet laten. :D
Graptje é Pol.

mm
7 januari 2007, 18:23
ey, moat ... wa'est?

m:Dm

pr0grez
7 januari 2007, 18:35
:d :d

2Compute
22 juni 2007, 15:34
Bedankt MM, aan A&C had ik nog niet gedacht eerlijk gezegd!
Die 2Compute lijkt me evenwel minder interessant aangezien het minieme aanbod en toch wel veel te hoge prijzen :-)
Toch bedankt ;-)

Wij zijn dan ook een Belgische computerwinkel.
Wat fotografie betreft doen wij geen import, dus alles is Belgisch en dus ook met de prijzen welke de fabrikanten in Belgie hanteren.

Dit wou ik toch even kwijt

Martine

Matthias
22 juni 2007, 16:16
Nu is mijn vraag, bestaat er een (online) winkel met fysieke locatie regio GENT (Sint-Niklaas is geen Gent) met een uitgebreid aanbod en voldoende stock?

Is er dan wel een in Sint-Niklaas???

guRuh
22 juni 2007, 16:22
Is er dan wel een in Sint-Niklaas???

Konijn.

Neen, niet gij, de winkel :green:

RobMitchell
22 juni 2007, 16:26
Konijn.

Gent - Konijn +/- 100km each way.

With today's fuel costs + travel time buying stuff at mediamarkt isn't that expensive really.

Matthias
22 juni 2007, 16:47
Konijn.

Neen, niet gij, de winkel :green:

sinds wanneer is er een konijnenberg in Sint-Niklaas? en waar dan?

TDN
22 juni 2007, 18:31
sinds wanneer is er een konijnenberg in Sint-Niklaas? en waar dan?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar...

Fabbe
22 juni 2007, 19:57
Ik vroeg me af waarom er enkel goede (online) shops in Antwerpen/Nederland zijn en niet in Oost-Vlaanderen, meerbepaald regio Gent.
De enige die ik nu kan bedenken is Focilux maar ik moet zeggen dat hun aanbod eerder beperkt is als je in hun winkel komt.
Tenzij je geïnteresseerd bent in één en hetzelfde Manfrotto statief, 500 soorten VHS films of 3 rugzakken.

Ze zijn misschien geen specifieke online winkel zoals bv. Konijnenberg, maar heden ten dage is het volgens mij onontbeerlijk om een groot deel
van je stock op je site hebben te staan. Dit kan ik duidelijk weerleggen aan het feit dat ik nu gewoon geneigd ben om op andere websites rond te kijken.
Blijkbaar hebben ze ook een voorliefde voor Canon ofzo.

Uw antwoord wordt in dankbaarheid afgenomen!

Een online shop werkt met minimum aan personeel meestal 1 persoon , Focilux werkt met aantal verkopers die fotografie kennen ! En zij leven van hun professionele klanten !ook de ligging moet betaald worden ! Focilux is een waarde in Gent.Je had enkele jaren geleden FotoFun maar die zijn gestopt ! Je hebt er trouwens nog een fotowinkel maar door de grote file die nu heerst rond steendam/dampoort ben ik er nog nie toe gekomen eens te stoppen !!

Wil je goedkoop kopen zoek het web af ,maar achteraf niet neuten dat het te lang duurt wanneer je iets ontvangt of helemaal niks ontvangt !
Of je kan de zaterdag naar MM gaan in oostakker ,er is dan wel een of andere promotie en ze hebben meer dan 3 statiefkes staan :D

guRuh
22 juni 2007, 20:54
Turnhout... St Niklaas... Antwerpen... Brussel... Allemaal hetzelfde :clown:

My bad :o:)

inv
22 juni 2007, 21:05
Was een paar maand geleden in de mediamarkt in Oostakker, maar wat mij opviel was dat ze buiten de d80 en d200 geen nikon spullen hadden. Enkel Canon lenzen.

Wisent
23 juni 2007, 04:50
Een online shop werkt met minimum aan personeel meestal 1 persoon , Focilux werkt met aantal verkopers die fotografie kennen ! En zij leven van hun professionele klanten !ook de ligging moet betaald worden ! Focilux is een waarde in Gent.Je had enkele jaren geleden FotoFun maar die zijn gestopt ! Je hebt er trouwens nog een fotowinkel maar door de grote file die nu heerst rond steendam/dampoort ben ik er nog nie toe gekomen eens te stoppen !!

Wil je goedkoop kopen zoek het web af ,maar achteraf niet neuten dat het te lang duurt wanneer je iets ontvangt of helemaal niks ontvangt !
Of je kan de zaterdag naar MM gaan in oostakker ,er is dan wel een of andere promotie en ze hebben meer dan 3 statiefkes staan :D

Focilux heeft inderdaad fantastisch personeel die zeer behulpzaam is. Ik ga daar regelmatig maar telkens ik iets wil kopen is het niet in stock. Ze zijn ook duurder dan online shops maar dat betaal ik er dan graag bij als compensatie voor al het advies die ik daar al gekregen heb, maar ik ga de meerprijs wel niet betalen als ik dan ook nog eens 2weken om mijn aankoop moet wachten terwijl het via een online shop binnen de 48u aan mijn deur staat.

Sultana
23 juni 2007, 06:18
Focilux heeft inderdaad fantastisch personeel die zeer behulpzaam is. ...

Ik ben op zoek naar een winkel (of persoon) die de sensor van mijn D200 kan reinigen. Iemand die weet of bovenstaande dit doet of heeft laten doen? Tevreden van het resultaat?
Ik durf dat zelf nog niet te doen wegens te riskant :o

jorner
23 juni 2007, 08:57
bij focilux kan u uw senor laten reinigen. kost 50 euro als ik mij niet vergis.

ikzelf heb geen sensorreiniging daar laten doen. ik kocht er wel de producten om het zelf te doen.
uit het grote gamma Visible Dust producten gaven ze raad welke aan te kopen.