Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dodelijke schoonheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dodelijke schoonheid

    Deze schoonheid heeft ook giftige stekels ...



    Het zeeaqaurium " Het Arsenaal " te Vlissingen
    Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

  • #2
    Re: Dodelijke schoonheid

    kleuren zijn goed gelukt, het koppie had effe scherper gemogen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Dodelijke schoonheid

      Mooi zo'n koraalduivel! Eens met Bouk z'n commentaar maar vind het toch een knappe foto die een mooier kader verdiend...
      Groetjes Edwin
      Mijn Foto's

      Comment


      • #4
        Re: Dodelijke schoonheid

        Hoi,

        Hier onze Lionfish een nieuw kader

        Last edited by Citation; 7 januari 2007, 20:37.
        Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

        Comment


        • #5
          Re: Dodelijke schoonheid

          veel mooier kader, vind zo wie zo, als men een kader gebruikt er iets van de kleur van de opname in hoort te zitten.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Dodelijke schoonheid

            Mooie kleuren

            Ik wil die onder water niet tegenkomen
            www.dannenbergfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Dodelijke schoonheid

              Hoi Century

              Ik heb in de Rode Zee tussen deze vissen gezwommen en die doen niemand kwaad ...
              Ik heb zeer goede herrinneringen aan een nachtduik, dan waren die beestjes enorm aktief...dit tijdens hun maaltijd.
              Die aten kleine visjes, en door de grote snelheid hun bek te openen ontstaat er een soort onderdruk waardoor kleine visjes als het ware in hun bek gezogen werden.
              Ik heb er ook schorpioenvissen en steenvissen ontmoet...en als kers op de taart een grijze rifhaai.
              Dit alles tijdens één van mijn duikvakanties in Egypte
              Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

              Comment


              • #8
                Re: Dodelijke schoonheid

                Oorspronkelijk geplaatst door Citation Bekijk bericht
                Hoi Century

                Ik heb in de Rode Zee tussen deze vissen gezwommen en die doen niemand kwaad ...
                Ik heb zeer goede herrinneringen aan een nachtduik, dan waren die beestjes enorm aktief...dit tijdens hun maaltijd.
                Die aten kleine visjes, en door de grote snelheid hun bek te openen ontstaat er een soort onderdruk waardoor kleine visjes als het ware in hun bek gezogen werden.
                Ik heb er ook schorpioenvissen en steenvissen ontmoet...en als kers op de taart een grijze rifhaai.
                Dit alles tijdens één van mijn duikvakanties in Egypte
                super! zal wel een duur geintje zijn zo'n waterdichte body voor je camera?
                www.dannenbergfotografie.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Dodelijke schoonheid

                  zal wel een duur geintje zijn zo'n waterdichte body voor je camera?
                  Hoi,

                  Ik heb een paar keer één van die Sea & Sea toestelletjes gehuurd.
                  Sea and Sea bridges the centuries with a comprehensive line of underwater imaging products, from the world's most popular amphibious cameras to cutting edge housings for SLR cameras and video camcorders, sterling lenses and strobes, and an extensive array of accessories.

                  Het is een ganse kunst om onder water te fotograferen, daar je bezig bent met al dat mooi's rondom je heen, in de Rode Zee is er ook een sterke stroming en hebt er je uitrusting ( ontspanner 2° trap .... de luchtbellen ).

                  Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dodelijke schoonheid

                    Mooie foto, maar ik had hem liever ietsje scherper gezien
                    Panasonic G1

                    Comment

                    Working...
                    X