Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paypal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paypal

    Hey,

    Ik wou zonet een aaridg lensje kopen van een particulier uit the USA. Nu zou dat via Paypal verlopen, ik maak dus een paypal rekening etc. aan

    Maar als ik geld wil verzenden vraagt paypal mij steeds de extra nummer voor uitgebreid gebruik in te voeren, nu dacht ik dat (of liet me vertellen) dit enkel nodig is als je "verified" wil zijn. Nu krijg ik het geld (minder dan 1500 euro) echter niet verstuurd zonder die nummer in te geven!

    Ik heb natuurlijk geen zin te wachten tot ik m'n visa afrekening krijg om dat nummer te hebben hoe los ik dit op?

    Bedankt,
    Brecht

  • #2
    Re: Paypal

    Iemand anders z'n (verified) PayPal account gebruiken...

    Comment


    • #3
      Re: Paypal

      kan je niet oplossen denk ik. Ik heb er ook moeten op wachten...

      Comment


      • #4
        Re: Paypal

        Als non-verified member zit je vast aan limiet om over te maken. Zit niets anders op dan te verifieren.

        Comment


        • #5
          Re: Paypal

          Je mag het geld gerust naar mij overschrijven en dan doe ik de PayPal transactie ... maar vergeet niet dat je wel eens extra kosten zou kunnen hebben aan de Belgische grens hé!

          Comment


          • #6
            Re: Paypal

            wat is de limiet als niet geverifieerd lid?

            Comment


            • #7
              Re: Paypal

              De limiet van PayPal voor niet verified members is over het algemeen EURO 750,00.
              Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

              Comment


              • #8
                Re: Paypal

                Om verified te zijn kost je dat toch "niks"? Toen ik dat gedaan heb hebben ze wel dat bedragje van m'n visa afgetrokken maar stond direkt ook m'n account op +zoveel (ken het bedrag niet meer).
                Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                MySite - All your base are belong to us - What you say

                Comment


                • #9
                  Re: Paypal

                  Zal idd iemand anders zijn paypal rekening gebruiken en die dan gewoon overschrijven.

                  Verified member worden kost idd niks (behalve wat tijd dan !)

                  Bedankt,
                  Brecht

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paypal

                    Ik kan mijn kredietkaarttransacties bekijken met netbanking. Misschien kun je dat ook. Dan kun je dat nummer sneller vinden.

                    Dave
                    pixelpusher

                    Comment


                    • #11
                      Re: Paypal

                      Ik vrees dat je toch zal moeten wachten op dat nummer wil je het bedrag vanaf jouw PayPal account versturen.
                      Met PC-banking kan je idd sneller aan dat nummer geraken.

                      T.

                      Comment

                      Working...
                      X