Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar lens kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar lens kopen?

    Hallo,
    zou iemand mij kunnen zeggen waar je goede prijzen vindt voor nieuwe lenzen? (op het net of in een winkel maakt niet uit)
    Alvast bedankt

  • #2
    Re: waar lens kopen?

    Ik heb de mijne bij Konijnenberg in Turnhout besteld. Als het een Canon moet zijn zou ik mij maar haasten, want de prijzen stijgen (zie andere topic).
    Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

    Comment


    • #3
      Re: waar lens kopen?

      Onder andere hier: http://forum.belgiumdigital.com/search.php


      seppuku.

      Comment


      • #4
        Re: waar lens kopen?

        Zijn in Belgie de lenzen duurder/goedkoper als in Nederland?

        'k Ben op zoek naar 'n Sigma 10-20 en wil graag weten waar die 't voordeligst te vinden is.

        Comment


        • #5
          Re: waar lens kopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
          Zijn in Belgie de lenzen duurder/goedkoper als in Nederland?

          'k Ben op zoek naar 'n Sigma 10-20 en wil graag weten waar die 't voordeligst te vinden is.
          met zo,n(N) naam, moet je daar toch wel achter kunnen komen???.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: waar lens kopen?

            Is er misschien iemand die ervaring heeft om via Hong Kong m.n. Hong Sien Kween materiaal te kopen? De prijzen alhier zijn ook wel erg aantrekkelijk. Hij adverteert vnl. via www.fotoapparatuur.nl maar kan me voorstellen dat hij ook België als afzetgebied ziet.

            'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

            Comment


            • #7
              Re: waar lens kopen?

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              met zo,n(N) naam, moet je daar toch wel achter kunnen komen???.
              grt,bouk.
              de internetaanbieders zitten ongeveer gelijk, maar ik hoop (waarschijnlijk voor niets) nog altijd dat er iemand ergens 'n shopje weet zitten die goedkoper is

              Comment


              • #8
                Re: waar lens kopen?

                Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
                Is er misschien iemand die ervaring heeft om via Hong Kong m.n. Hong Sien Kween materiaal te kopen? De prijzen alhier zijn ook wel erg aantrekkelijk. Hij adverteert vnl. via www.fotoapparatuur.nl maar kan me voorstellen dat hij ook België als afzetgebied ziet.
                Ik heb al bij Hong Sien besteld, nooit problemen gehad, zeer snelle service, maar let wel op, kleine dingen zoals filters en zo worden gewoon per luchtpost verzonden en nooit gecontroleerd, andere zaken zoals lenzen en toestellen gaan via UPS als ik me niet vergis . . . douane controleert dat veel meer . . .je hebt dus kans op extra BTW-kosten en eventueel zelfs boetes....en daar gaat je winst dan . . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment

                Working...
                X