Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

software op foto's op web te afficheren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • software op foto's op web te afficheren

    Collega's,

    kan iemand met een tip geven: welke software is super eenvoudig om foto's op het web te afficheren....

    Ik zoek iets waarmee ik in 5 min een volledige fotoreportage op het net kan zetten....


    mvg,

  • #2
    Bij dreamweaver zit een functie waarmee je een foto album kan maken. Maar als je iemand bent die zijn software in de winkel gaat halen dan zou ik naar een ander programma zoeken want dan vind ik dreamweaver iets te duur .

    Groeten

    Comment


    • #3
      Wanneer je met het web, je eigen webruimte bedoelt van je provider kan ik je niet helpen. Ik zelf gebruik de webruimte bij Fototime.com en die hebben een prachtige software die je inderdaad toelaat om zeer snel alles op te volgen, en nog vele andere mogelijkheden biedt vooral inzake van privacy. De software is gratis en er is eveneens een gratis proefperiode, maar daarna vragen ze een bijdrage van $23.95 voor een ruimte van 250 mb gedurende één jaar. Ik ben daar al bijna drie jaar bij aangesloten tot mijn volle tevredenheid. Ik plaats enkel beelden op lage resolutie op het web. Ik maak altijd 10 X 15 cm op 100 dpi. Die beelden zijn perfect om te beoordelen op het scherm maar te weinig om deftig te printen, wat uiteidelijk ook de bedoeling is.

      Als je mijn profiel raadpleegt vindt je daar een link naar mijn albums op Fototime.com.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4


        Maar als je iemand bent die zijn software in de winkel gaat halen dan zou ik naar een ander programma zoeken want dan vind ik dreamweaver iets te duur .
        Waar anders????

        Voor op het web plaatsen van foto's heb je eigenlijk geen software nodig!
        Probeer www.pbase.com (deze hebben een heel eenvoudige interface)

        Om een webpagina te maken met foto's erop das een andere zaak maar ook hier is de mogelijkheid om een gratis (freeware) HTML editor te downloaden, kijk maar eens op www.webattack.com
        "elk voordeel heb z'n nadeel" http://www.pbase.com/johan2084/japan_2003

        Comment


        • #5
          Als je eigen webspace hebt kan ik jAlbum aanraden. Zeer gemakkelijk in gebruik en als je meer wilt is het ook bijzonder eenvoudig om de layout van de site aan te passen.
          Kijk maar eens op http://www.datadosen.se/jalbum/

          Comment

          Working...
          X