Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie werkt er als freelancer of zelfstandige(bijberoep)?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie werkt er als freelancer of zelfstandige(bijberoep)?

    Hoi,

    Ik werk al een tijdje als freelance fotoreporter voor een hondenmagazine.

    Betaald niet zo veel, en alles is netjes geregeld met de fiscus.
    Soms leveren de artikelen meer op dan de foto's, maar goed. Ik heb er toch mijn D200 mee bij elkaar gesprokkeld.

    Nu krijg ik steeds meer aanvragen om privé foto-shoots te gaan doen. Tegen betaling.

    Loont het de moeite om een BTW nr (België) aan te vragen? Welke omzet moet ik dan minimaal draaien?
    Hoe regelen de semi-prof hier op het forum dat? Ik zie op veel sites dat ze betaalde foto-shoots aanbieden.

    Bedankt voor de info!

    Kurt
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

  • #2
    Re: Wie werkt er als freelancer of zelfstandige(bijberoep)?

    UNIZO, zal je goed te woord kunnen staan

    Comment


    • #3
      Re: Wie werkt er als freelancer of zelfstandige(bijberoep)?

      Oorspronkelijk geplaatst door kpas Bekijk bericht
      Hoi,

      Ik werk al een tijdje als freelance fotoreporter voor een hondenmagazine.

      Betaald niet zo veel, en alles is netjes geregeld met de fiscus.
      Soms leveren de artikelen meer op dan de foto's, maar goed. Ik heb er toch mijn D200 mee bij elkaar gesprokkeld.

      Nu krijg ik steeds meer aanvragen om privé foto-shoots te gaan doen. Tegen betaling.

      Loont het de moeite om een BTW nr (België) aan te vragen? Welke omzet moet ik dan minimaal draaien?
      Hoe regelen de semi-prof hier op het forum dat? Ik zie op veel sites dat ze betaalde foto-shoots aanbieden.

      Bedankt voor de info!

      Kurt