Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe snaar ( deel 2 )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De nieuwe snaar ( deel 2 )

    of

    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Re: De nieuwe snaar ( deel 2 )

    zéér vind ik, deze foto geeft meteen de hele sfeer van de show weer denk ik...
    Waarom sepia?

    Comment


    • #3
      Re: De nieuwe snaar ( deel 2 )

      In de eerste reeks heb ik dit bij wijze van experiment gedaan en het viel blijkbaar in de smaak bij de kijkers, vandaar.
      Eric Van Aerschot BD0730BE

      Comment


      • #4
        Re: De nieuwe snaar ( deel 2 )

        knap getrokken!

        misschien mocht de telecaster er helemaal af ...
        meer nadruk op zijne kop

        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: De nieuwe snaar ( deel 2 )

          deze geeft goed deze artiest weer:eigengereid en licht anarchistisch en vrij onvoorspelbaar (althans in hun shows toch)

          Zij die de Nieuwe Snaar nog niet aan het werk zagen:doen !Bij mijn weten doet er geen andere groep aan zo een "totaaltheater" en al zeker niet met zoveel goede smaak (niets plats of goedkoops in de grappen en muziekjes)

          Comment


          • #6
            Re: De nieuwe snaar ( deel 2 )

            Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
            deze geeft goed deze artiest weer:eigengereid en licht anarchistisch en vrij onvoorspelbaar (althans in hun shows toch)

            Zij die de Nieuwe Snaar nog niet aan het werk zagen:doen !Bij mijn weten doet er geen andere groep aan zo een "totaaltheater" en al zeker niet met zoveel goede smaak (niets plats of goedkoops in de grappen en muziekjes)
            Ik zou het niet beter kunnen omschrijven Indien de mogelijkheid zich voordoet mag je de show niet laten voorbijgaan, al denk ik dat de tickets niet zo makkelijk meer te verkrijgen zijn. Maar niet getreurd, onlangs in het tv één programma De laatste show, vertelde de broers De Smet dat ze de theatershow volgend jaar nog verder zetten. Allen daarheen
            Eric Van Aerschot BD0730BE

            Comment


            • #7
              Re: De nieuwe snaar ( deel 2 )



              Knappe opname en goede omzetting, idd de sfeer kun je zo van de plaat aflezen.
              KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
              http://www.photopat.be

              Comment


              • #8
                Re: De nieuwe snaar ( deel 2 )

                knappe foto! Dat je zijn ogen eigenlijk niet ziet, geeft een heel appart gevoel aan deze opname! Echt geslaagd hoor!

                Comment

                Working...
                X