Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback van canon vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cashback van canon vraagje

    (ik hoop dat deze vraag hier thuishoort ...)

    ze luidt iig als volgt:

    Ik kocht begin december een speelite 508EX, en ik heb hier thuis nog zo een cashbackboekje liggen .. dit geeft mij recht op €50 cashback. Nu scan ik eerst mn factuur in, knip ik de streepjescode uit mn doos en dan vul ik het formulier in op de website. Wanneer ik dan echter op 'printen' druk, print hij gewoon een 5 pagina's lange printscrean van de website van canon af ... is dit normaal? Moet ik al deze 5 papieren mee opsturen? of alleen die met de gegevens op ...

    Ik weet dat het vrij dom klinkt om zo iets te vragen maar ik heb al genoeg problemen gelezen over dit soort zaken dus ik wou gewoon even zeker zijn ...

    iig hartelijk dank aan de ervaringsdeskundige die mij hier uit de nood wil helpen

    mvg

    p.s: ivm dat iban nr .. volstaat dat om het geld op mijn rekening gestort te krijgen?? ik heb er nl nog geen ervaring mee..

  • #2
    Re: Cashback van canon vraagje

    Ik moet ook nog mijn cash back opsturen.

    Ik stuur die papieren van de site inderdaad op. Op een apart document vermeld ik dan nog eens IBAN, BIC en bankrekeningnummer. Natuurlijk ook een kopietje van de factuur, de cashback voucher en de streepjescode.

    Dat zou moeten volstaan.
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

    Comment


    • #3
      Re: Cashback van canon vraagje

      hey
      stuur je het aangetekend op? of gewoon op de normale manier
      (de winkelier waar ik mn flits kocht zei dat die zo moest... maar verder op de site las ik er niets meer over ..)

      alvast bedankt voor de snelle reply

      Comment


      • #4
        Re: Cashback van canon vraagje

        Ik ga het niet aangetekend versturen omdat ik niet in een postkantoor geraak binnen de openingstijden. Ik zorg wel dat ik van alles een kopietje heb.
        ...Canon EOS D...
        .:Mijn website in opbouw:.

        Comment


        • #5
          Re: Cashback van canon vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door mitChill Bekijk bericht
          Ik ga het niet aangetekend versturen omdat ik niet in een postkantoor geraak binnen de openingstijden. Ik zorg wel dat ik van alles een kopietje heb.
          Is ook niet nodig aangetekend te versturen.
          Heb mijn aanvraag 10/12 op de bus gedaan 26/12 stond de cashback op mijn rekening.
          il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
          Sport & Event Photography

          Comment


          • #6
            Re: Cashback van canon vraagje

            ff bumpen !!

            +nog extra vraagje
            ik heb nu een dikke week geleden al het nodige verstuurd naar canon Ierland ..

            maar ik heb nog steeds niet die 'bewuste mail' (is die er wel maw klopt het wat ik hier schrijf) ontvangen?? is dit normaal en hoef ik me nog nergens zorgen om te maken?? of is het toch niet zooo normaal en is er ergens een emailadres waarop ik even het verloop van mn terugbetaling kan checken/aanvragen??

            bedankt voor de hulp !!

            Comment


            • #7
              Re: Cashback van canon vraagje

              Oorspronkelijk geplaatst door Rogé Bekijk bericht
              ff bumpen !!

              +nog extra vraagje
              ik heb nu een dikke week geleden al het nodige verstuurd naar canon Ierland ..

              maar ik heb nog steeds niet die 'bewuste mail' (is die er wel maw klopt het wat ik hier schrijf) ontvangen?? is dit normaal en hoef ik me nog nergens zorgen om te maken?? of is het toch niet zooo normaal en is er ergens een emailadres waarop ik even het verloop van mn terugbetaling kan checken/aanvragen??

              bedankt voor de hulp !!
              Geduld ...
              Als je alles correct verstuurd hebt komt het wel in orde.
              Een week is niets hé ... post moet ginder geraken en behandeld worden.
              Met die feestdagen zal er wel een extra pak behandeld moeten worden.

              Kijk ook hier eens : http://canonextrapromotion.onlinereb.../timeline.aspx

              Postbezorgingstijden vanuit België = 10 dagen.
              Last edited by VerSeg; 11 januari 2007, 18:42.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Cashback van canon vraagje

                ok bedankt voor de gerusstelling
                ik wacht bij deze rustig verder af

                Comment


                • #9
                  Re: Cashback van canon vraagje

                  nog steeds niets gehoord of gekregen van canon ... geen geld, geen bericht terug, geen mailtje .... niets

                  iets dat ik kan doen ??

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cashback van canon vraagje

                    Ik heb eind december nog een cash-back-aanvraag
                    opgestuurd en 't stond pas verleden week op 'm rekening.

                    Dus reken maar op een DIKKE maand

                    Ik heb al 2 cash-back's gedaan en nog geen problemen
                    ondervonden...
                    CANON Inc. Made In Japan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cashback van canon vraagje

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rogé Bekijk bericht
                      nog steeds niets gehoord of gekregen van canon ... geen geld, geen bericht terug, geen mailtje .... niets

                      iets dat ik kan doen ??


                      Gisteren mijn 50 euro van m'n converter gestort gekregen, precies een maand nadat ik mijn brief had opgestuurd.

                      mvg,
                      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cashback van canon vraagje

                        aha

                        en heb je tussen het opsturen en het ontvangen van het geld nog bericht gehad van canon??
                        hier is het ondertussen al langer dan een maand geleden

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cashback van canon vraagje

                          Even een vraagje.
                          Ik weet zeer weinig (zeg maar niets ) van dslr's af maar mijn schoonzus heeft onlangs een canon eos 400d gekocht en wilde haar nu een flits cadeau doen. Na wat rondlezen heb ik besloten dat het waarschijnlijk de speedlite 320 EX gaat worden.
                          Nu lees ik hier over cashback. Is het ook mogelijk dit voor een flits te krijgen en zo ja, wat moet ik hiervoor doen?
                          Alvast bedantk!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cashback van canon vraagje

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rogé Bekijk bericht
                            aha

                            en heb je tussen het opsturen en het ontvangen van het geld nog bericht gehad van canon??
                            hier is het ondertussen al langer dan een maand geleden
                            Neen, geen bericht tussenin en das maar goed ook want dan ist volgens mij in orde, mijn eerste cashback verliep wat minder goed, ik had naast IBAN ook BIC code opgeschreven en blijkbaar wisten ze ginder nie goed wat ermee te doen en toen heb ik inderdaad een brief opgestuurd gekregen van Ierland waarin men zei dat de bankgegevens niet correct waren. Opnieuw deze gegevens verzonden en enkel zoals ze gevraagd aleen IBAN en verder niks, en 't was in orde.

                            mvg,
                            2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cashback van canon vraagje

                              Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
                              Even een vraagje.
                              Ik weet zeer weinig (zeg maar niets ) van dslr's af maar mijn schoonzus heeft onlangs een canon eos 400d gekocht en wilde haar nu een flits cadeau doen. Na wat rondlezen heb ik besloten dat het waarschijnlijk de speedlite 320 EX gaat worden.
                              Nu lees ik hier over cashback. Is het ook mogelijk dit voor een flits te krijgen en zo ja, wat moet ik hiervoor doen?
                              Alvast bedantk!


                              Voor deze flits ga je waarschijnlijk nooit een cashback ontvangen, enkel voor de 580 EX die elk jaar terugkomt in deze aktie.

                              De huidige Cash back actie van canon is inmiddels al weer gedaan, 't is wachten op de nieuwe als ie komt.


                              mvg,
                              2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                              Comment

                              Working...
                              X